Draadloze muis laptop (misschien china muis?)

Pagina: 1
Acties:

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-02 01:29
Ik zoek een?
Draadloze muis, bluetooth is misschien beste?

Wat is je budget?
20 a 30 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruiken met zojuist aangekochte asus zenbook ux305. Liefst een kleintje die eenvoudig mee te nemen is en in deze sleeve past

Wat heb je zelf al gevonden?
Deze logitech mx anywhere 2 zou perfect zijn, alleen is veel te duur. Misschien kent iemand een goede Chinese alternatief

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees in pricewatch bij veel bluetooth 3.0 muizen reviews van connectie problemen. Is dat minder het geval bij bluetooth 4 muizen? Connectie problemen is voor mij de absolute afknapper. Nog een potentiële afknapper, zou de batterij van laptop sneller leeglopen met een bluetooth muis?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

geen bleutooth nemen dan ?
de usb stekkers daarvoor zijn tegenwoordig echt klein

Iperf

• dumbledore
Als er bluetooth muizen zijn zonder connectie problemen, die niet je batterij leeg trekken en die ook niet 65 euro zijn dan heb ik liever bluetooth. Anders inderdaad zo'n usb dongle ding, maar daar gaat mij voorkeur niet naar uit, ik weet zeker dat ik de usb stickske kwijt ga raken, en vooral nu ze echt zo klein zijn..

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 22:53

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ik heb deze voor m'n mac en werkt prima op bluetooth, gaat in slaapstand als je 'm ff niet gebruikt.

• dumbledore
CT schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:43:
ik heb deze voor m'n mac en werkt prima op bluetooth, gaat in slaapstand als je 'm ff niet gebruikt.
Dat was dus één van die muizen die ik gevonden had maar waarbij meerdere gebruikers aangeven dat de verbinding niet echt stabiel is:
pricewatch: Microsoft Sculpt Comfort Mouse (H3S-00002)

Maar dat probleem ondervindt jij dan niet met je macbook? Zal wel grappig zijn de M$ muis die het wel goed doet op de mac

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic krijgt een verhuizing naar Componenten Aankoopadvies.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 22:53

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik game ook met de muis ook in bootcamp (dus gewoon windows) en heb ook daar nog nooit een probleem gehad.
Maar de muis is denk ik gewoon veel verkocht, dus krijg je automatisch ook meer mensen met problemen :P Bluetooth blijft natuurlijk iets dat niet altijd goed gaat voor elke gebruiker op windows (verschillende chips & drivers etc.).
Pagina: 1