Vervelend is het pas wanneer je een bepaalde monitor nét tijdens de 'ik ben toch niet gek-winkel' actie hebt gemist. Dus ik zet die bewuste monitor in mijn verlanglijstje.
Twee weken later krijg ik een mailtje dat de monitor 'onder mijn alarmprijs is gezakt', dus ik kijk snel op Tweakers, maar nee hoor, in de Pricewatch kosten ze nog allemaal even veel als 2 weken terug.. Zal wel foutje zijn ergens (misschien had de webshop 5 minuutjes lang een foutieve prijs waardoor de melding verzonden werd?). Dus teleurgesteld ga ik weer 'wachten'. (Blijkt dus dat er tweedehands iets aangeboden werd onder mijn meldprijs!)
Maar dan komt er nooit meer een melding. Vreemd. Oh wacht even! De melding zet zichzelf uit na de eerste keer dat hij een mailtje verstuurd dat er een product onder de meldprijs is gezakt. Erg jammer, want ik ben (uiteraard bij sommige producten) alleen geïnteresseerd in een nieuw product, niet een tweedehands product (ook al krijg je een nieuw product met garantie). Dus een optie om dat te kunnen beperken zou inderdaad handig zijn