Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-06 16:33
Mijn vraag luidt zoals de titel als zegt: Is het mogelijk de iPhone SE batterij in de iPhone 5s te stoppen?

Ik zou dat graag willen omdat de batterij van de SE bijne 100mAH groter is en een langere accuduur is altijd welkom!

Ik heb al een beetje gegoogled maar kon nergens echt iets concreets vinden dat antwoord geeft op deze vraag. Misschien is er een Apple-medewerker of iemand die beter kan googlen die wel een antwoord heeft op deze vraag.

Bij voorbaat dank! :)

Beste antwoord (via steef2 op 08-04-2016 15:23)

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Helaas, het formaat is wel hetzelfde, maar de batterijconnector is anders. Het gaat dus niet werken.
Zie: https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+SE+Teardown/60902

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Helaas, het formaat is wel hetzelfde, maar de batterijconnector is anders. Het gaat dus niet werken.
Zie: https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+SE+Teardown/60902

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:43
Misschien dan een battery case overwegen? Tenzij je dat te log vindt...

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 02:04
Steef2. Ik denk dat je meer baat hebt bij een nieuwe accu dan dat je ook daadwerkelijk iets zou gaan merken van die 100mAh. Heb je al eens gekeken naar de slijtage van je accu zelf? Waarschijnlijk ben je die 100mAh nu allang kwijt en zit je rond de 1250 ofzo.

Daarbij komt nog eens dat alle 4 de modellen met deze vormfactor een andere accu connector hebben. Misschien kan je het met een beetje geluk revers engineering, maar ik zou het niet proberen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-06 16:33
Bedankt voor alle antwoorden!

Ik schaf binnenkort wel een nieuwe originele accu aan waar inderdaad het verschil al groot zal zijn met mijn huidige accu.

Hier kan een slotje op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:36
Sowieso al zou het wel passen, met die marginale meer mah denk ik niet dat je het veel langer uithoud simpelweg de hardware in de SE is duidelijk energiezuiniger dan de 5S

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1