Ik heb het volgende probleem. Wil graag op mijn Asus Z170-deluxe Server 2012 standard draaien. Nu krijg ik alle hardware in mij pc werkend op de netwerkkaarten na. Er ziftten 2 netwerkkaarten op het moeder bord van Intel. De volgende 2 Intel I211-AT en I219-v. Als ik de drivers voor Windows 8 wil installeren zegt hij dat ik geen netwerkkaarten van Intel heb.Ik ben op dat probleem gaan kijken op Google en kwam er achter dat deze kaarten officieel niet werken op server 2012 en de je aangepaste drivers nodig hebt om dit werkende te kijken.Ik heb al van alles geprobeerd om het werkende krijgen niks lukt me helaas. Wie kan me hier mee helpen? Ik wil graag op deze pc met server 2012 aan de slag om het te leren dus vandaar op deze pc.
Je zou kunnen besluiten om Windows 7, 8.x of 10 te installeren en daarop virtueel server 2012 te draaien. Als je met servers gaat experimenteren wil je er toch a gauw 2 ;o)
Andere optie is om voor twee tientjes een realtek of andere gesupporte nic aan te schaffen
Andere optie is om voor twee tientjes een realtek of andere gesupporte nic aan te schaffen
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
En wat heb je precies al geprobeerd?Egbert Jan schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:33:
Ik heb al van alles geprobeerd om het werkende krijgen niks lukt me helaas.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Ik heb het inmiddels opgelost door de driver aan te passen.