Aan de hand van het andere topic elke ik niet wil vervuilen:
Alternatief zou zijn om bij een ban ook even de (recente) activiteit van een gebruiker door te nemen, of om bij de feedback van een banned account een label "Banned" te plaatsen net zoals we "Newbie" hebben.
Ps. Ik twijfel of deze in V&A of MF thuishoort. Geef hem gerust een schopje, of laat mij weten als ik een MF topic voor de features moet maken
Het verbaast mij dat de feedback van een banned gebruiker blijft staan, en dan zelfs nog bij een van zijn directe slachtoffers. Oplichters staan nu niet echt bekend om hun hoogwaardige feedback, dus waarom deze niet automatisch verwijderen/verbergen?OnderDeMotorkap schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:14:
Inmiddels meer dan 6 maanden verder, er is aangifte gedaan door meerdere mensen, maar nog tot op het heden niets van gehoord. 'youknowit' is er mee weggekomen.
Kan een mod zijn negatieve feedback weghalen? Opgelicht worden en toch negatieve VA feedback krijgen.![]()
Bij voorbaat dank!
Alternatief zou zijn om bij een ban ook even de (recente) activiteit van een gebruiker door te nemen, of om bij de feedback van een banned account een label "Banned" te plaatsen net zoals we "Newbie" hebben.
Ps. Ik twijfel of deze in V&A of MF thuishoort. Geef hem gerust een schopje, of laat mij weten als ik een MF topic voor de features moet maken