Wat vinden jullie van mijn samengestelde pc

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnohappy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08-2024
Mijn vraag
Wat vinden jullie van deze PC? Ik ga mijn pc voornamelijk gebruiken voor het bewerken van videos (amateur niveau dus geen gekke 4k dingen) en gamen (games als Assasins Creed, Gta, Bethesda games, the division, COD en andere nieuwe games die tegenwoordig uit komen.) Ik wil de nieuwste games graag zo hoog mogelijk kunnen spelen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Toetsenbord en muis heb ik al. Ik gebruik een AOC E4270SWH monitor met een resolutie van 1980x1080.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dit is mijn wensenlijst zoals deze nu op hardware info staat http://nl.hardware.info/w...nsenlijst-07-04-2016-2045

Laat maar weten of ik beter aanpassingen kan doen. Mijn budget is tegen de 1300 euro.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je het zelf niet vreemd dat je met een lijstje van de 'buren' komt? Maak eens een mooi lijstje op Tweakers. Handleiding Pricewatch

Daarnaast hoort een heel systeem in Desktop Aankoopadvies en dien je alle vragen in de template te beantwoorden om een zo goed mogelijk advies te krijgen DAA beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Als je er toch geld voor heb zal ik of de harde schijf vervangen door een SSD, of een 240 GB SSD in combinatie met een paar terabite HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:43

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.