Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen, Flight Simulator X (FSX) kunnen draaien en zo nu en dan wat software ontwikkeling kunnen doen. Eventueel wil ik twee OSen draaien middels dual boot
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum bedrag dat ik uit wil geven is 750,- EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe wil ik mijn aanschaf baseren op de best buy guide (bbg), reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016, met wat kleine aanpassingen i.v.m. mijn wens om FSX fatsoenlijk te kunnen draaien. FSX schijnt met name CPU te gebruiken voor zijn engines en dus vandaar mijn keuze om de i5-6600 te nemen ipv de i5-6400 zoals die in de bbg staat. Daarnaast zou ik graag 1 keer 8gb geheugen nemen ipv 2 keer 4gb, om later uit te kunnen breiden naar 16gb. Ik heb in mijn lijstje een Kingston meegenomen omdat deze net een betere latency heeft voor een paar euro meer (en ziet er beter uit).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik graag van jullie wil weten is of mijn kleine aanpassing ten opzichte van de bbg zin hebben en of jullie nog andere tips hebben met het oog op mijn geschetst profiel? Nog een (waarschijnlijk stomme vraag); de i5-6600 komt met een fan of moet ik de nog los bestellen?
Alvast super bedankt!
Gr., smehrlapf.
Ik wil gamen, Flight Simulator X (FSX) kunnen draaien en zo nu en dan wat software ontwikkeling kunnen doen. Eventueel wil ik twee OSen draaien middels dual boot
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum bedrag dat ik uit wil geven is 750,- EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe wil ik mijn aanschaf baseren op de best buy guide (bbg), reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016, met wat kleine aanpassingen i.v.m. mijn wens om FSX fatsoenlijk te kunnen draaien. FSX schijnt met name CPU te gebruiken voor zijn engines en dus vandaar mijn keuze om de i5-6600 te nemen ipv de i5-6400 zoals die in de bbg staat. Daarnaast zou ik graag 1 keer 8gb geheugen nemen ipv 2 keer 4gb, om later uit te kunnen breiden naar 16gb. Ik heb in mijn lijstje een Kingston meegenomen omdat deze net een betere latency heeft voor een paar euro meer (en ziet er beter uit).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 206,95 | € 206,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 34,19 | € 34,19 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 665,94 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik graag van jullie wil weten is of mijn kleine aanpassing ten opzichte van de bbg zin hebben en of jullie nog andere tips hebben met het oog op mijn geschetst profiel? Nog een (waarschijnlijk stomme vraag); de i5-6600 komt met een fan of moet ik de nog los bestellen?
Alvast super bedankt!
Gr., smehrlapf.