Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Heb je niet perongeluk de rechten van de map waarin je mail staat aangepast. Zodat je er geen toegang meer toe hebt.
Dan maakt hij nl een nieuwe mailbox aan.
Dan maakt hij nl een nieuwe mailbox aan.
Nope! Dat is het niet. Gister was alles nog prima. Vanmiddag toen ik mŽn mail ff checkte was het anders.
Het is verder niks ernstigs hoor (denk ik..?), maar ik vind het wel raar. De rest is nog ŽintactŽ.
Het is verder niks ernstigs hoor (denk ik..?), maar ik vind het wel raar. De rest is nog ŽintactŽ.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Nou, ik weet er ook het fijne niet van... maar ik ben wel vaker tegengekomen dat opeens alle mail verdwenen is terwijl men nix heeft veranderd...
Kijk ff in je documents and settings map bij je gebruikers naam hoeveel Outlook Express mappen er staan. Je mail zal misschien in een verkeerde map staan 'opeens'. Over het algemeen verdwijnt email niet zomaar.
Ben je niet toevallig ingelogt met een andere username?
Succes.
Ben je niet toevallig ingelogt met een andere username?
Succes.
Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
Jah, ik heb ditzelfde prob gehad, gewoon je mail opslaan in andere map, en niet de opslag dir veranderen want dan gaan ze alsnog weg, gewoon je mail backuppen dusOp zaterdag 23 juni 2001 16:49 schreef saviour het volgende:
Nou, ik weet er ook het fijne niet van... maar ik ben wel vaker tegengekomen dat opeens alle mail verdwenen is terwijl men nix heeft veranderd...
Greetingz,
Verwijderd
Ik had het net dus ook! Met Outlook Express 6 onder win2k. Best wel een ramp, dus ik aan het onderzoeken... 
In m'n store folder, waar dus alle mappen worden opgeslagen als .dbx bestanden, stonden twee files die m'n aandacht trokken. Namelijk "Inbox.dbx" en "Postvak IN.dbx". De eerste was 457 Kb, de ander ruim 57 MB. Blijkt dus dat Outlook zonder wat voor reden dan ook, dat andere bestand heeft aangemaakt! Dus ik heb Inbox.dbx verwijderd en Postvak IN.dbx gerenamed naar Inbox.dbx
Et voila! Daar was al m'n mail weer!
Vage bug... maarja, wat wil je met Micro$oft!
In m'n store folder, waar dus alle mappen worden opgeslagen als .dbx bestanden, stonden twee files die m'n aandacht trokken. Namelijk "Inbox.dbx" en "Postvak IN.dbx". De eerste was 457 Kb, de ander ruim 57 MB. Blijkt dus dat Outlook zonder wat voor reden dan ook, dat andere bestand heeft aangemaakt! Dus ik heb Inbox.dbx verwijderd en Postvak IN.dbx gerenamed naar Inbox.dbx
Dat lijkt mij verdacht veel op een probleem dat je krijgt door een egelstalige update over een nederlandstalige versie van Outlook te gooien. Die versie 6 die je erop gezet hebt was zeker in het engels?Op maandag 06 augustus 2001 20:31 schreef SveNRG het volgende:
Ik had het net dus ook! Met Outlook Express 6 onder win2k. Best wel een ramp, dus ik aan het onderzoeken...
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Ehmm... ik heb een engelse versie van Windows 2000. Service pack 2. En die outlook 6 zat bij IE6, die ik bij windowsupdate.microsoft.com heb gehaald. Misschien was dat een NL versie.Op maandag 06 augustus 2001 20:36 schreef Chrasher het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verdacht veel op een probleem dat je krijgt door een egelstalige update over een nederlandstalige versie van Outlook te gooien. Die versie 6 die je erop gezet hebt was zeker in het engels?
Pagina: 1