Windows anytime update alternatief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik draai Windows 7 Home Premium thuis en heb net mijn geheugen een uitbreiding gegeven naar 32Gb, nadeel is dat Home premium maar 16Gb ziet.
Ik dacht een upgrade te kunnen doen naar Pro maar dat werkt dus niet meer via anytime upgrade.

Weet iemand een alternatief zonder dat ik de computer opnieuw moet installeren waarbij ik upgrade naar 7 Pro. Upgraden naar 10 zou ook kunnen maar dat zou ik liever niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nee dat anytime werkt volgens mij niet meer. Ik denk dat het of een nieuwe versie van Windows installeren of overstappen naar Windows 10. Waarom wil je niet overstappen naar Windows 10?

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Laatst de upgrade al gedraaid maar dan sluipt er een fout in de installatie van een programma wat ik veel gebruik.
Ook werkt 7 gewoon goed zonder dat ik moet gaan zoeken naar opties, stuk productiever voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Lijkt mij dat je gewoon een licintie voor Windows 7 pro moet kopen en deze via onderdelen aan Windows toevoegen gewoon. Daarbij Windows 7 word minder en minder up to date gehouden.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Nivida_intel schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:47:
Lijkt mij dat je gewoon een licintie voor Windows 7 pro moet kopen en deze via onderdelen aan Windows toevoegen gewoon. Daarbij Windows 7 word minder en minder up to date gehouden.
Precies, en volgens mij moet je dan gewoon Anytime upgrade kunnen uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-06 12:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als je een legale key van Windows 7 Professional of Ultimate hebt en je vult die key in dan zou hij gewoon moeten updaten. Maar goed het is erg lang geleden dat ik dat een keer gedaan heb dus misschien werkt dat inderdaad niet meer.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 23:42

D4NG3R

kiwi

:)

Ernemmer schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:34:
Ik dacht een upgrade te kunnen doen naar Pro maar dat werkt dus niet meer via anytime upgrade.
Wat werkt er precies niet aan? MS geeft aan dat dit nog steeds mogelijk zou moeten zijn.
Ernemmer schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:49:
Laatst de upgrade al gedraaid maar dan sluipt er een fout in de installatie van een programma wat ik veel gebruik.
Welk programma?

Houd er rekening mee dat mainstream support voor Win7 alweer meer als een jaar geleden is gestopt, ik heb geen idee of Anytime Upgrade hier onderdeel van is maar dat zou wel eventuele issues kunnen verklaren. Is een schone installatie anders geen optie?

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 08-04-2016 14:05 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Windows anytime upgrade zegt dat ik een upgrade code moet hebben. Aanschaffen via Microsoft kan niet meer.
Via Google lees ik nu dat een gewone key ook moet werken. Nu nog even een PRO key aanschaffen.

En een verse installatie is misschien wel een mooie optie, maar dan moet ik alles weer opnieuw instellen en daar heb ik eigenlijk weinig zin in op dit moment. Deze PC wordt ook bedrijfsmatig gebruikt dus na het weekend moet hij dan weer 100% productief zijn.

Update: Het werkte, nu 32 Gb tot mijn beschikking.

[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 08-04-2016 16:00 ]

Pagina: 1