Ik heb een PC uit 2009 en speel hiermee World of Warcraft. De laatste tijd loopt het slechter en slechter en kom ik niet meer boven de 20 fps uit, in raids niet boven de 5 vaak; onspeelbaar dus.
Nu wil ik mijn pc upgraden maar ik weet niet welke componenten en of het allemaal nog compatibel is met nieuwe hardware.
Mijn pc specs:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHz
4096MB RAM (2x 2gb)
Windows 10 Home 64-bit
NVIDIA GeForce GTX 260
Fatal1ty 550W 80+ Modulair, 135mm FAN
Ik heb alle soorten instellingen etc voor WoW uitgeprobeerd, dat maakt allemaal geen verschil meer. Ik heb geen groot budget, ik wil gewoon simpelweg WoW kunnen spelen met een fps of 30 in raids; ik verwacht niet veel intensievere games te spelen dus het hoeft allemaal niet rete strak te zijn.
Bij voorbaat dank,
Sasja
Nu wil ik mijn pc upgraden maar ik weet niet welke componenten en of het allemaal nog compatibel is met nieuwe hardware.
Mijn pc specs:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHz
4096MB RAM (2x 2gb)
Windows 10 Home 64-bit
NVIDIA GeForce GTX 260
Fatal1ty 550W 80+ Modulair, 135mm FAN
Ik heb alle soorten instellingen etc voor WoW uitgeprobeerd, dat maakt allemaal geen verschil meer. Ik heb geen groot budget, ik wil gewoon simpelweg WoW kunnen spelen met een fps of 30 in raids; ik verwacht niet veel intensievere games te spelen dus het hoeft allemaal niet rete strak te zijn.
Bij voorbaat dank,
Sasja