Het lukt me niet meer om mijn Ipod Classic normaal op te laden. Net een nieuw snoertje gekocht en welke stekker ik ook probeer (ook Apple), hij laadt niet op maar..........als ik 'm aansluit op de sigarettenaansteker van mijn auto dan werkt het PERFECT !! Wie heeft énig idee hoe dat kan ??
Vraag
Alle reacties
Hij werkt wel gewoon naar behoren met een stekker aangesloten?
Al een hard reset geprobeerd?
Heb je gekeken naar de pinnetjes? zijn deze niet vies of verbogen?
Als je meerdere opladers heb geprobeerd en hij laad niet op. dan is waarschijnlijk je accu kapot.
deze zijn gelukkig wel relatief goedkoop te vervangen.
Al een hard reset geprobeerd?
Heb je gekeken naar de pinnetjes? zijn deze niet vies of verbogen?
Als je meerdere opladers heb geprobeerd en hij laad niet op. dan is waarschijnlijk je accu kapot.
deze zijn gelukkig wel relatief goedkoop te vervangen.
[ Voor 41% gewijzigd door AlphaWierie op 07-04-2016 17:57 ]
Heb je misschien een lader die wat sterker is dan het platte blokje wat Apple levert met d eiPhones? Dikke kans dat die autolader 2.1A uitstuurt terwijl die normale maar op 1A zitten. Waarschijnlijk heeft je iPod net iets meer juice nodig.
Accu is recent vervangen.
Ik heb diverse stekkers geprobeerd (ook de originele van Apple) en tot een dag of twee geleden was er niets aan de hand. Ook nieuw snoertje gekocht (origineel) maar dat maakt ook niets uit. Alleen op de oplader van de auto werkt het.
Ik heb diverse stekkers geprobeerd (ook de originele van Apple) en tot een dag of twee geleden was er niets aan de hand. Ook nieuw snoertje gekocht (origineel) maar dat maakt ook niets uit. Alleen op de oplader van de auto werkt het.