My middle finger salutes you.
Heb je de tegenwoordig in browsers ingebakken anti-tracking features ingeschakeld staan?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als je het in meerdere browsers hebt zou ik eerder denken dat je router misschien wat dingen tegenhoudt.
maar et zit (nog) niet in safari ingebakken...
Heb je toevallig op ip/dns gebied dingen geblocked? soms zijn er routers/firewalls die ads al blocken door het verkeer naar bepaalde servers niet toe te laten...
Heb je toevallig op ip/dns gebied dingen geblocked? soms zijn er routers/firewalls die ads al blocken door het verkeer naar bepaalde servers niet toe te laten...
[ Voor 4% gewijzigd door Kek op 07-04-2016 16:05 ]
Verplicht leesvoer: Je blokkeert onze banners.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Nope.Raven schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:00:
Heb je de tegenwoordig in browsers ingebakken anti-tracking features ingeschakeld staan?
TERW_DAN schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:03:
Als je het in meerdere browsers hebt zou ik eerder denken dat je router misschien wat dingen tegenhoudt.
De melding verschijnt nu niet meer. Wel vanmorgen op een eduroam netwerk. Mogelijk ligt daar de oorzaak.Kek schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:04:
maar et zit (nog) niet in safari ingebakken...
Als het eduroam is zoals ik nu vermoed, dan kon ik daar niet direct iets over terug vinden. Een opsomming van de mogelijke oorzaken in de topicstart aldaar zou fijn zijn. Zo hoef je niet 24 pagina's door met discussie over wel of geen abonnement en waarom er banners staanHero of Time schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:25:
Verplicht leesvoer: Je blokkeert onze banners.
My middle finger salutes you.
Hier ook eduroam, en ik zie gewoon banners, en krijg geen melding. Hoewel ik ook geen melding krijg als ik banners wel blokkeer, mogelijk heb ik het gewoon te kort geprobeerd?
(Had voor de test eerst mijn abbo banners weer aangezet, vervolgens ook nog even uitgelogd en andere browser zonder adblocker geprobeerd, allemaal geen effect).
(Had voor de test eerst mijn abbo banners weer aangezet, vervolgens ook nog even uitgelogd en andere browser zonder adblocker geprobeerd, allemaal geen effect).
mss eduraom icm wel of niet hun DNS servers, kan zijn dat ze alleen een DNS block hebben, als je dan anders DNS servers gebruikt (bijv googles 8.8.8.8) krijg je de banners wel...
Eudoroam is een wireless netwerk dat voor alle hoge scholen en universiteiten wordt aangeboden die bij SURFnet aangesloten zijn. Eventuele beperkingen in de internetverbinding is per instelling anders. Ik heb op kantoor ook euduroam beschikbaar, maar heb geen enkele beperking of wat dan ook. Ga ik echter naar het CWI voor lunch, dan ben ik erg beperkt in welke poorten ik kan benaderen op het internet (bijvoorbeeld m'n OpenVPN thuis kon ik niet benaderen op de standaard poort).
Zo kan er dus ook een netfilter/firewall gebruikt worden door de school die zaken blokkeert en dit dan dus veroorzaakt.
Zo kan er dus ook een netfilter/firewall gebruikt worden door de school die zaken blokkeert en dit dan dus veroorzaakt.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Pagina: 1