Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidneyajax
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-05 22:40
Hi Peeps,

Ik had een vraagje over een Triple monitor setup die ik wil gaan aanschaffen. En dan met het merk BENQ waarvan de middelste beeldscherm 144hz is. Nu kwam ik er op uit dat de BENQ XL2430T een mooi scherm was en heeft ook een redelijke prijs. Maar dan had ik zelf in gedachte om de de twee schermen die er naast komen te hangen/staan om dat de BENQ RL2455HM te laten worden. Nu heb ik rot gezocht of het er mooi uit ziet (google afbeeldingen) maar ik kwam deze combinatie niet tegen, heeft iemand ervaring met de combinatie of tips of zal het wel gewoon goed eruit zien? Dan hoor ik die super graag!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:20
Tsja wat er mooi uitziet is voor iedereen anders natuurlijk? Of bedoel je of al die monitors dezelfde kleurweergave etc hebben? Dan kun je het beste 3x hetzelfde scherm bestellen dat weet je dat dat goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De beste setup krijg je met 3 dezelfde schermen.
Maar verschillende schermen kunnen ook, dat ziet er alleen wat minder strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidneyajax
Niet zo zeer de kleuren die zouden volgens de specificaties het zelfde moeten zijn behalve dan dat de middelste 144Hz is. Maar meer als alle 3 naast elkaar staan hoe dat er uit ziet. En bedankt voor jullie snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram98
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 15:55
Het beste is inderdaad 3x hetzelfde scherm, maar als je links en rechts hetzelfde scherm hebt hangen heb je toch nog een soort van spiegelbeeld :+

Als je zegt dat je wilt weten hoe het er uiteindelijk uitziet, doel je dan op het uiterlijk van de 3 monitoren naast elkaar? Of het verschil tussen 144hz en 60hz? Beide zullen er namelijk prima uitzien in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidneyajax
Bram98 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:40:
Het beste is inderdaad 3x hetzelfde scherm, maar als je links en rechts hetzelfde scherm hebt hangen heb je toch nog een soort van spiegelbeeld :+

Als je zegt dat je wilt weten hoe het er uiteindelijk uitziet, doel je dan op het uiterlijk van de 3 monitoren naast elkaar? Of het verschil tussen 144hz en 60hz? Beide zullen er namelijk prima uitzien in jouw geval.
Ik doel er inderdaad op met 3 monitoren naast elkaar. Ik zie wel natuurlijk dat de ''omlijsting'' van de rl2455hm wel wat dikker is dan de 2430T. Dus het gaat mij puur om de uitstraling niet zo zeer dat ik op 3 monitoren tegelijk mooi kan gamen. Alhoewel dit wel natuurlijk een voordeel is als dit wel mooi zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidneyajax
Heeft iemand nog enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:07
Naar wat ik gelezen heb, scoort de de RL2460HT beter. Ik vermoed dat deze schermen weinig gebruikt worden in triple setup wegens hun bezel.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidneyajax
Arator schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 20:48:
Naar wat ik gelezen heb, scoort de de RL2460HT beter. Ik vermoed dat deze schermen weinig gebruikt worden in triple setup wegens hun bezel.
Ja klopt de bezels zijn inderdaad wat aan de grote kant maar is het is niet bedoeld om op 3 monitors tegelijk te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidneyajax
Ik heb de afegelopen 2 dagen heel veel gekeken en ben er nog steeds niet over uit vanwege de vele mogelijkheden. Wil ik 1 MS wil ik perse 144hz, IPS/TN Panel. Dus ik weet niet wat het beste is en het meest realistisch haalbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:07
sidneyajax schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:56:
Ik heb de afegelopen 2 dagen heel veel gekeken en ben er nog steeds niet over uit vanwege de vele mogelijkheden. Wil ik 1 MS wil ik perse 144hz, IPS/TN Panel. Dus ik weet niet wat het beste is en het meest realistisch haalbare.
Dat zijn keuzes die je zelf zal moeten maken. Eventueel kan de site van tftcentral helpen bij je keuze. Deze site heeft wel niet alle schermen in z'n database zitten, maar dan krijg je misschien een idee welke specificaties belangrijk zijn voor jou.

Edit : moet je natuurlijk niet overal "no preference" invullen hé :9

[ Voor 5% gewijzigd door Arator op 10-04-2016 19:24 ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Pagina: 1