Verlichting op het balkon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-02 13:11
Beste klussers,

Ik wil op mijn balkon verlichting ophangen zoals je die ziet op http://www.lichtbolletjes.nl/. Het balkon is volledig overdekt en wordt nooit nat van de regen, maar uiteraard hangt de verlichting wel in de vochtige buitenlucht.

Bij navraag raadde de verkoper het af, want de bolletjes zijn van katoen en rijstlijm. Echter lees ik dat rijstlijm juist best goed tegen vocht kan. Kan het echt zoveel kwaad om dit soort kabels in de buitenlucht te hebben hangen vraag ik mij af? Heeft iemand er toevallig ervaring mee?

Alle reacties

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-02 17:30

CeesKees

I rest my Kees

Dat kan best wel.
En als er echt teveel vocht bijkomt, dan klapt je stop er vanzelf uit wanneer je je verlichting aanzet.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Piet_Piraat7
CeesKees schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:53:
Dat kan best wel.
En als er echt teveel vocht bijkomt, dan klapt je stop er vanzelf uit wanneer je je verlichting aanzet.
Dat vermoeden heb ik ook, ik kan me niet voorstellen dat vocht dit materiaal zo erg kan aantasten

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dat soort verlichting is er ook van kunststof, dat heeft bij ons op de camping, jaren onder de partytent gehangen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ernemmer op 07-04-2016 17:35 ]

• Piet_Piraat7
Thanks voor de tip maar die vind ik toch wat minder mooi

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Je kan dan ook een spuitbus blanke autolak kopen en die katoenen bolletje bedekken met een laag lak.
Pagina: 1