Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceKees_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 09:24
Hello,

De iPad Air2 64Gb was afgelopen vrijdag opeens heel goedkoop :

Bij de Bax-shop stond ie voor 453 euro meen ik.
Om 06:26uur s morgens, maar die was een uurtje later niet (meer) te bestellen.

Hoe kan dat nou - is die dan wel echt voor die prijs te koop geweest ?

Is er iemand hier op het forum, die deze iPad bij de Bax voor die prijs besteld heeft ?! :9~

En zou dat een uitschieter zijn, of de voorbode van wat de nieuwe prijs wordt richting de zomer, zodra veel mensen overgaan op de iPad Pro 9.7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Vrij logisch toch? Apple heeft de Air2 $100 in prijs laten zakken naar 439 volgens mij. 453 is dan opzich duur voor een 16GB, maar voor 64GB is het erg goedkoop. Daar bax shop vaak absoluut niet de goedkoopste is denk ik daarom ook dat dit een fout is. Dat is ruim €80 onder de verkoop prijs bij Apple zelf terwijl ze meestal dezelfde bedragen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals ik ook al schreef in "Prijsverlaging iPad Air 2 bij resellers":
Niemand weet wanneer (en of) er een prijsverlaging aankomt. Je kunt het beste een prijsalert instellen in de Pricewatch, als je direct op de hoogte wilt zijn.
Daarnaast kunnen shops ook de verkeerde prijs koppelen aan een product, of gaat het om een tweedehands.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.