Tijdens de installatie van een Windows Forms Applicatie (die tevens ook een service installeerd) moet er als er een oudere versie geinstalleerd is de desbetreffende service gestopt worden. Op het moment krijgen gebruikers de melding: "ServiceX met procesID 0001 gebruikt bestanden die moeten worden verwijderd, wilt u de service stoppen en anders worden de bestanden verwijderd tijdens een restart" o.i.d.
Nou zag ik op Google, MSDN en StackOverflow meerdere antwoorden op mijn vraag alleen werkt geen van allen (o.a.: een stuk code in de designer van de Projectinstaller.vb zetten die services detecteerd en probeert te stoppen, ORCA om ServiceControl en ServiceInstall tables toe te voegen aan het .MSI bestand etc.)
Custom Actions heb ik ook al naar gekeken maar die zullen ook niet werken aangezien die pas worden uitgevoerd na de installatie.
Heeft iemand hier enige ervaring mee en kan die mij hiermee helpen?
Bij voorbaat dank!
Nou zag ik op Google, MSDN en StackOverflow meerdere antwoorden op mijn vraag alleen werkt geen van allen (o.a.: een stuk code in de designer van de Projectinstaller.vb zetten die services detecteerd en probeert te stoppen, ORCA om ServiceControl en ServiceInstall tables toe te voegen aan het .MSI bestand etc.)
Custom Actions heb ik ook al naar gekeken maar die zullen ook niet werken aangezien die pas worden uitgevoerd na de installatie.

Heeft iemand hier enige ervaring mee en kan die mij hiermee helpen?
Bij voorbaat dank!
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”