Toon posts:

Het verkleinen van data

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Hoi mijn vraag is of het mogelijk is om data te verkleinen daar bedoel ik mee de hoeveelheid kb's, mb's of gb's het inneemt op de hardeschijf en daar de helft van maken of meer.

Beste antwoord (via Verwijderd op 06-04-2016 23:16)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:36

Onbekend

...

Ja, dat is mogelijk.

Zoek maar eens op compressie.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:36

Onbekend

...

Ja, dat is mogelijk.

Zoek maar eens op compressie.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:20

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:14:
Mijn vraag

Hoi mijn vraag is of het mogelijk is om data te verkleinen daar bedoel ik mee de hoeveelheid kb's, mb's of gb's het inneemt op de hardeschijf en daar de helft van maken of meer.
Compressie, maar een compressie van 50% of meer moet je over het algemeen niet verwachten.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel! Er rest nog wel een vraagje is er dat jullie weten een ontwikkeling bezig of heel iets nieuws op het gebeid van compressie in de IT natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:14:
Mijn vraag

Dat is mogelijk, zoals dat al door anderen is vemeld. Maar even zoeken op "data verkleinen" of varianten daarop in Google levereren echt een flink aantal bruikbare resultaten op. Je zult dat toch een volgende keer echt eerst moeten doen i.p.v. direct een vraag te stellen zonder te laten zien wat je zelf al hebt gedaan om tot een antwoord te komen. Dat staat netjes uitgelegd in Het algemeen beleid #quickstart. Ik stel voor dat je dat eerst leest voordat je weer een topic gaat openen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.