Betrouwbare verzekering voor iPhone SE

Pagina: 1
Acties:
  • 436 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik zou graag een iPhone 6 SE voor mijn broertje kopen. Hij heeft een moeilijke tijd gehad en heeft al 4 jaar dezelfde telefoon.

pricewatch: Apple iPhone SE 64GB Zilver

Ik vroeg me alleen af... hebben hier mensen ervaring met een goede kwaliteit verzekering? Hij heeft weleens een telefoon laten vallen en de telefoon zou ook gestolen kunnen worden en ik zou graag willen dat hij zich daar niet druk om hoeft te maken.

De prijs voor de verzekering is niet het belangrijkst, maar gewoon een betrouwbare partij die niet moeilijk doet als de telefoon oprecht wordt gestolen of kapot gaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is niet echt iPhone specifiek, en vragen over verzekeringen passen ook beter in het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

3i > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, daar zijn vergelijkingssites, verzekeringsadviseurs en eigen inzet voor. De eerste twee zijn duidelijk niet geconsulteerd, de derde ontbreekt. Dit is iets waar je toch echt zelf voor aan de slag moet. En dat is iets waar je al vaker op gewezen bent.

Daar we uberhaupt geen aankoopadvies hier doen, is dit niet topicwaardig. Vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.