Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen, ik open maximum 2-3 zware prgramma's, koppel 2 schermen vast maar wil wel kunnen upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De grafische kaart R9 390 die ik bij de wenslijst heb, zou ik graag hebben. Verder heb ik geen specifieke wensen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een moederbord die twee videokaarten kan ondersteunen (staat in wenslijst). Ik heb hier op tweakers gelezen dat dubbele RAM het best presteert maar ik twijfel nog tussen de hoeveelheid, 4,8 of 16 x2.
Gamen is het belangrijkste!.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk er aan om een mid tower te kopen. Het geluid mag uiteraard niet overdreven zijn maar speelt niet zo een grootte rol.
Ga je overklokken?
Overklokken zal ik uiteindelijk wel doen als het mogelijk is. Vandaar ook de i5 6600k.
Wat verwacht je van ons?
Zoals je kan zien heb ik verschillende zaken in de wenslijst staan waarvan er ook dubbel in staan omdat ik niet zeker ben wat de goede keuze is. Hopelijk kunnen jullie mij helpen om de juiste zaken te kiezen.
Verder zag ik ook dat het moederbord 12v is. Is het beter om een hoger v te hebben?
vooral gamen, ik open maximum 2-3 zware prgramma's, koppel 2 schermen vast maar wil wel kunnen upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De grafische kaart R9 390 die ik bij de wenslijst heb, zou ik graag hebben. Verder heb ik geen specifieke wensen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een moederbord die twee videokaarten kan ondersteunen (staat in wenslijst). Ik heb hier op tweakers gelezen dat dubbele RAM het best presteert maar ik twijfel nog tussen de hoeveelheid, 4,8 of 16 x2.
Gamen is het belangrijkste!.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk er aan om een mid tower te kopen. Het geluid mag uiteraard niet overdreven zijn maar speelt niet zo een grootte rol.
Ga je overklokken?
Overklokken zal ik uiteindelijk wel doen als het mogelijk is. Vandaar ook de i5 6600k.
Wat verwacht je van ons?
Zoals je kan zien heb ik verschillende zaken in de wenslijst staan waarvan er ook dubbel in staan omdat ik niet zeker ben wat de goede keuze is. Hopelijk kunnen jullie mij helpen om de juiste zaken te kiezen.
Verder zag ik ook dat het moederbord 12v is. Is het beter om een hoger v te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 235,97 | € 235,97 |
| 1 | MSI Z170A GAMING PRO | € 144,80 | € 144,80 |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING | € 139,- | € 139,- |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | NZXT Kraken X61 | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15 | € 31,50 | € 31,50 |
| 1 | Corsair Value Select CMV16GX4M1A2133C15 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Corsair RM650x | € 102,95 | € 102,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.235,07 | |
learning every day.