vraag over V&A handelen

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim0377
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 17:07

Pim0377

R7 7700X 32GB Radeon 6950\XT

Topicstarter
Hallo medetweakers,

gezien dit (gelukkig) de eerste keer is dat ik dit meemaak, wil ik toch graag wat meningen / informatie inwinnen.

Feit:

ik heb gereageerd op een advertentie om een videokaart te kopen, minimale bod was 100 euro. ik heb 110 euro incl verzending geboden.
Gezien er dezelfde kaarten door anderen warden aangeboden voor dezelfde prijs, vond ik zelf niet dat het ging om een "too good to be true" deal.

Dit vond de verkoper ok, en we wisselden gegevens uit,
Elke keer werd er nog dezelfde dag meerdere keren op berichten gereageerd, of anders de volgende dag. Hij heeft ook toegezegd dat zogauw hij het geld had, de kaart op de post zou gaan.
Echter, sinds ik heb laten weten dat ik het geld heb overgemaakt, is het al meer dan een week stil.

Wat heb ik tot zover gedaan:

Ik heb meerdere berichten gestuurd, niet spammend trouwens, met de vraag of hij het al ontvangen had en wanneer hij het zou gaan versturen, geen enkele reactie sinds vorige week dinsdag.
Omdat iemand natuurlijk ziek kan worden of iets dergelijks, ben ik geduldig geweest, maar uiteindelijk gevraagd aan een moderator of hij kan zien of mijn berichten aan hem uberhaupt wel gelezen zijn.......dit was niet het geval........MAAR....hij heft ook PM's gewisseld met een andere tweaker, waarbij het exact hetzelfde is gegaan, zogauw er bericht was dat het geld gestort was, was er alleen nog maar stilte.

Zouden jullie je mening willen delen? Is het beter om nog wat geduld te hebben, of zou ik al verdere actie moeten gaan ondernemen?

Alvast bedankt voor enig advies

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:04
Lijkt me een duidelijke zaak.. Twee x hetzelfde verkopen betekent meestal niet veel soeps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Laten we aub niet gaan discussiëren en filosoferen over wat en hoe en meningen. Ik zie in je DM dat je al antwoord hebt gehad van mijn collega's. Laten we eerst dat even opvolgen voordat we hier dus hele topics aan gaan wijden, ok?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.