Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goede budgetcooler voor mijn CPU. Ik draai een I7 3770K processor en deze begint toch een beetje verouderd te raken. Hierdoor wil ik deze gaan overclocken voor wat meer power. Op het moment draai ik nog de stockcooler maar dit is natuurlijk niet voldoende om de cpu koel te houden. Ik heb zelfs momenteel het probleem dat de CPU te warm wordt tijdens het draaien zonder een overclock toe te passen. (55 graden bij idle)(82 graden stresstest).
Verder wil ik graag de fans van mijn kast vervangen voor een betere airflow. Dit kan eventueel ook de reden zijn dat de CPU zo warm wordt. kast: Thermaltake V9 window linkje
Wat is je budget?
Ik wil voor het kopen van de koeler max 50 euro neerleggen en voor de losse fans ong 10 euro per stuk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifiek merk in gedachte. Wel heb ik de volgende voorkeuren:
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De kamer waar de pc staat zal ongeveer 19 graden omgevingstemperatuur zijn.
Specs:
CPU: INTEL Core i7-3770K 3.5GHz LGA1155 Unlocked Quad-core
MOBO: Gigabyte GA-Z77X-UD5H LGA1155 Intel Z77
Kast: Thermaltake V9 met window linkje
Alvast bedankt
Ik ben op zoek naar een goede budgetcooler voor mijn CPU. Ik draai een I7 3770K processor en deze begint toch een beetje verouderd te raken. Hierdoor wil ik deze gaan overclocken voor wat meer power. Op het moment draai ik nog de stockcooler maar dit is natuurlijk niet voldoende om de cpu koel te houden. Ik heb zelfs momenteel het probleem dat de CPU te warm wordt tijdens het draaien zonder een overclock toe te passen. (55 graden bij idle)(82 graden stresstest).
Verder wil ik graag de fans van mijn kast vervangen voor een betere airflow. Dit kan eventueel ook de reden zijn dat de CPU zo warm wordt. kast: Thermaltake V9 window linkje
Wat is je budget?
Ik wil voor het kopen van de koeler max 50 euro neerleggen en voor de losse fans ong 10 euro per stuk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifiek merk in gedachte. Wel heb ik de volgende voorkeuren:
- Een Stille CPU koeler
- Een koeler die een overclock naar 4.5 Ghz I7 3770k aankan (misschien zelfs meer)
- Hij moet natuurlijk in de kast passen
- Stille fans voor de kast
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De kamer waar de pc staat zal ongeveer 19 graden omgevingstemperatuur zijn.
Specs:
CPU: INTEL Core i7-3770K 3.5GHz LGA1155 Unlocked Quad-core
MOBO: Gigabyte GA-Z77X-UD5H LGA1155 Intel Z77
Kast: Thermaltake V9 met window linkje
Alvast bedankt