Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ola allemaal!

Ik heb nu net een Xbox one gekocht met "the Division"

Alleen nu is mijn vraag aangezien ik nou niet echt een wereld ster gamer ben.
Als ik in een missie zit en er weer eens een paar uur over doe :P waarna ik daarna toch echt een x moet gaan werken, ik de console uitzet maar bij het weer gamen daarna, dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen aan mijn missie.
VET irritant dus. Weer 3 uur kwijt haha
Weet iemand of je onder de missie op kan slaan?

Ook als andere vraag. Als ik de console opnieuw opstart en ik het spel wil spelen krijg ik zwart beeld en moet ik het systeem eerst opnieuw laten opstarten voordat hij het wel weer doet.

Ik hoop op reacties van jullie,
Alvast bedankt >:)

Dennis
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:58
Ik speel het zelf op de pc maar het idee is hetzelfde. Je bent in principe altijd online met the division daarom heb je geen handmatige saves en werkt het als een mmo dus alles wordt meteen opgeslagen. Zelfs als er iets gebeurt met je save data zoals bijvoorbeeld een server crash dan krijg je een bericht van het systeem dat het afwijkt met meerdere opties.

Maar om het kort te maken, nee je hebt geen save points in de missies. Ze zijn of niet gecomplete of wel.

Enige wat ik kan bedenken is dat je je systeem in de missie aan laat staan maar heb nog niet ervaren of het spel een afk kick doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 11:45
Het karakter waarmee je speelt is eigenlijk een beetje je save zogezegd.
Door het MMO en "always online" karakter van de game werkt het met checkpoints waarvan de status wordt opgeslagen op de The Division/Ubisoft servers.

Voor boss fights zit doorgaans gelukkig nog wel een extra checkpoint, zodra je de "no respawn" zone inloopt, zodat je dan niet de gehele missie weer hoeft te starten, maar je weer verder kunt vlak voor de boss fight.

[ Voor 13% gewijzigd door Flex0r op 13-04-2016 10:44 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Maar welke missie duurt in vredesnaam 3 uur?? Dat is ook helemaal niet zoals bedoeld door de ontwikkelaars, vandaar dat er geen save-functie is voor halverwege missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titel veranderen? Noem het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrozbug
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-08 17:42
Ik denk dat je je eerst even door de twee intro missies moet werken. Die kosten, zeker als je het voor het eerst speelt, relatief veel tijd en is er geen opslag als je uitlogt.

Daarna is het geen issue meer.

Even doorzetten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:53
Phrozbug schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:30:
Ik denk dat je je eerst even door de twee intro missies moet werken. Die kosten, zeker als je het voor het eerst speelt, relatief veel tijd en is er geen opslag als je uitlogt.

Daarna is het geen issue meer.

Even doorzetten dus.
Hoezo ga je een topic van 2 jaar geleden opnieuw openen??? :F

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.