Hallo luitjes,
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe PC te bouwen en ik ga de NZXT H440 (zwart/rood) behuizing nemen.
Echter heb ik niet echt een idee wat voor koeling ik zou moeten nemen voor mijn processor, ik lees dat de ene koeling misschien wat hoog is en de andere weer te breed. Het moederbord heeft een 1151 socket.
Eventueel de afmetingen:
Hoogte 510mm
Breedte 220mm
Diepte 475,3mm
Build zover (met nog componenten die ik al heb):
Processor - Intel Core i5 6600k (misschien later overclocken, maar ben voorlopig nog niet van plan)
Moederbord - MSI Z170A Tomahawk
GPU - MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Voeding - Corsair RM550X (550W)
Geheugen - Als het goed is DDR 3 Crucial Ballistix 4GBx2
Ik gebruik het voor van alles, gamen, designen (photoshop/illustrator), editing (video), evt streamen.
Suggesties?
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe PC te bouwen en ik ga de NZXT H440 (zwart/rood) behuizing nemen.
Echter heb ik niet echt een idee wat voor koeling ik zou moeten nemen voor mijn processor, ik lees dat de ene koeling misschien wat hoog is en de andere weer te breed. Het moederbord heeft een 1151 socket.
Eventueel de afmetingen:
Hoogte 510mm
Breedte 220mm
Diepte 475,3mm
Build zover (met nog componenten die ik al heb):
Processor - Intel Core i5 6600k (misschien later overclocken, maar ben voorlopig nog niet van plan)
Moederbord - MSI Z170A Tomahawk
GPU - MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Voeding - Corsair RM550X (550W)
Geheugen - Als het goed is DDR 3 Crucial Ballistix 4GBx2
Ik gebruik het voor van alles, gamen, designen (photoshop/illustrator), editing (video), evt streamen.
Suggesties?
[ Voor 34% gewijzigd door iZAjz op 06-04-2016 16:42 ]