Hallo allemaal,
Na zo'n 10 jaar plezier te hebben gehad van mijn huidige computer wordt het tijd voor een nieuwe computer. In de afgelopen 10 jaar heeft de tijd niet stil gestaan op het gebied van Hardware maar mijn kennis is niet meer helemaal up te date dus ik vraag jullie hulp. (net zo als mijn maat Kevinn87).
Wat verwacht ik van de computer:
De computer moet op het gebied van game voorlopig vooruit kunnen, High/Ultra, het moet een snelle pc worden. (denk hierbij aan multitasken en af en toe video bewerking).
Een bedrag van 800,- vind ik een prima prijs voor een samengestelde systeemkast (graag open aan de zijkant en verlichting er in).
Card reader, dvd speler en 1TB hardeschijf reeds aanwezig. Muis, toetsenboard en beeldschermen (2 stuks) zijn ook aanwezig.
Voorkeur gaat uit naar Azerty of Alternate (of eventueel een andere site) om deze door hun te laten bouwen, hoop dat jullie wat voorbeelden kunnen geven
Wat wil ik op het moederboard hebben:
Digitale audio uitgang (ivm mijn Logitech z5500).
Meerdere sloten voor geheugen (liefst uitbreidbaar tot 32 GB)
R9 is een mooie video kaart, maar voor een klein prijs verschil ga ik natuurlijk voor een betere kaart. ik hoor graag jullie advise hier in.
Hieronder een lijst samen gesteld door Puddi Puddin.
Intel Core i5-6400 Boxed
€ 185,51
MSI B150M BAZOOKA
€ 74,95
Sapphire NITRO R9 380X 4G D5
€ 246,84
BitFenix NOVA Zwart Window
€ 31,50
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
€ 25,95
Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8
€ 37,95
be quiet! Straight Power 10 400W
€ 64,66
OCZ Trion 100 240GB
€ 71,07
Totaal € 738.43.-
Ik hoop dat jullie mij hier in kunnen helpen!
Super bedankt alvast!
Groetjes
Robin Mook
Na zo'n 10 jaar plezier te hebben gehad van mijn huidige computer wordt het tijd voor een nieuwe computer. In de afgelopen 10 jaar heeft de tijd niet stil gestaan op het gebied van Hardware maar mijn kennis is niet meer helemaal up te date dus ik vraag jullie hulp. (net zo als mijn maat Kevinn87).
Wat verwacht ik van de computer:
De computer moet op het gebied van game voorlopig vooruit kunnen, High/Ultra, het moet een snelle pc worden. (denk hierbij aan multitasken en af en toe video bewerking).
Een bedrag van 800,- vind ik een prima prijs voor een samengestelde systeemkast (graag open aan de zijkant en verlichting er in).
Card reader, dvd speler en 1TB hardeschijf reeds aanwezig. Muis, toetsenboard en beeldschermen (2 stuks) zijn ook aanwezig.
Voorkeur gaat uit naar Azerty of Alternate (of eventueel een andere site) om deze door hun te laten bouwen, hoop dat jullie wat voorbeelden kunnen geven
Wat wil ik op het moederboard hebben:
Digitale audio uitgang (ivm mijn Logitech z5500).
Meerdere sloten voor geheugen (liefst uitbreidbaar tot 32 GB)
R9 is een mooie video kaart, maar voor een klein prijs verschil ga ik natuurlijk voor een betere kaart. ik hoor graag jullie advise hier in.
Hieronder een lijst samen gesteld door Puddi Puddin.
Intel Core i5-6400 Boxed
€ 185,51
MSI B150M BAZOOKA
€ 74,95
Sapphire NITRO R9 380X 4G D5
€ 246,84
BitFenix NOVA Zwart Window
€ 31,50
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
€ 25,95
Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8
€ 37,95
be quiet! Straight Power 10 400W
€ 64,66
OCZ Trion 100 240GB
€ 71,07
Totaal € 738.43.-
Ik hoop dat jullie mij hier in kunnen helpen!
Super bedankt alvast!
Groetjes
Robin Mook