Oplichters melden die reageren op gevraagde advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 10:21
Ik krijg regelmatig reacties van mensen die nog maar net lid zijn op tweakers en gelijk reageren op een Nvidia 970 gevraagd. En hem dan ook nog aanbieden voor 155 euro. En het ergste is dan ook nog dat ze dan ook nog de verzendkosten willen splitten. Ik bedoel, hoe desperate kun je zijn.

Het ergste vanalles is nog wel dat ze met de mooiste verhalen komen en echt denken dat ze het spul ook hebben zodat ze het kunnen verkopen. Er hangt echt een steekje los bij ze.

Maar waar mag ik deze soort melden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat kan je het beste melden middels een mailtje aan va@tweakers.net denk ik :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ok thanks. Ja sorry maar ze worden slimmer natuurlijk en ze weten dat zodra ze een advertentie plaatsen het niet lang duurt voordat deze verwijderd wordt en dus gaan ze reageren op advertenties en dan is het moeilijker om ze aan te geven. Ik vind eigenlijk dat in de reacties ook vermeld kan worden hoe lang zo iemand al lid is of bijvoorbeeld hoeveel beoordelingen de persoon heeft. Het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn dat het oplichters zijn maar helaas is het vaak wel het geval.

Maar ik ga ze even mailen. Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 22:16
Mailtje suren naar va@tweakers.net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

d:)b

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1