Toon posts:

Bluetooth luidspreker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Luidspreker die ik via Bluetooth kan laten streamen.

Wat is je budget?
Rond de 250EUR

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb momenteel een Sonos PLAY:1 maar het is geen geschikte oplossing voor mij aangezien ik deze continue verhuis tussen de badkamer, garage en schuur waardoor ik die steeds opnieuw moet instellen omdat mijn wifi netwerk niet zover rijkt. In de badkamer heb ik SSID1 bijvoorbeeld, en in de garage SSID van de modem, waardoor ik heel de setup opnieuw moet doen, ik kan niet direct streamen van smartphone naar het apparaat. Dus ik denk dat een bluetooth streamer veel beter geschikt is voor mij. Ik wil het toestel eender waar kunnen aansturen vanuit mijn smartphone.

Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn er zoveel! Bijna niet te geloven.. Maar goed, een JBL Charge 2 heb ik al gehoord en dat was best OK maar de geluidskwaliteit mag iets beter zijn voor mij. Misschien een JBL Xtreme dan? Of een Bose Soundlink III maar volgens Whatshifi zou de JBL Xtreme toch beter zijn dus neig ik naar deze. Misschien andere aanraders of ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heos? Die heeft Bluetooth, Aux en WiFi en werkt beetje t zelfde als Sonos. Sterker nog, ze hebben een accupack voor onder de kleinste speaker, ideaal!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:10:
In de badkamer heb ik SSID1 bijvoorbeeld, en in de garage SSID van de modem, waardoor ik heel de setup opnieuw moet doen, ik kan niet direct streamen van smartphone naar het apparaat.
offtopic:
Je kan natuurlijk ook al je wifi netwerken hetzelfde SSID en wachtwoord geven, dan maakt Sonos automatisch verbinding en hoef je niet niet opnieuw in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:29
Je netwerk aanpassen zodat je overal hetzelfde draadloze netwerk hebt is inderdaad een veel goedkopere optie :)

Gezien het budget is het ook mogelijk om een 2e Sonos te kopen, de ene permanent in de badkamer en de andere permanent in de garage :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock