Mijn vraag
Moet ik hem laten repareren
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 5.1 ik heb de Xperia c5 ultra. Met mediatek processor
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
de telefoon deed niks meer. Heb van alles geprobeerd uiteindelijk weer aangekregen. Maar nu laadt hij een stuk langzamer. En ik de batterij snel op. Binnen 10 minuten 5 a 6% eraf bij browsen op het internet met helderheid op 20%. Moet ik hem laten repareren. En komen daar kosten overeen. Aangezien er wel garantie opzit nog 22 maanden
En heeft er iemand ervaring met opsturen van tel naar een Sony maker?

wat heb ik gedaan:
een hard reset uitgevoerd
telefoon lang op de lader laten hangen ruim 7 uur
de telefoon 3 uur lang uitgezet en daarna weer aan
sorry heb het aangepast heb de telefoon pas vanaf 3 maart
Moet ik hem laten repareren
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 5.1 ik heb de Xperia c5 ultra. Met mediatek processor
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
de telefoon deed niks meer. Heb van alles geprobeerd uiteindelijk weer aangekregen. Maar nu laadt hij een stuk langzamer. En ik de batterij snel op. Binnen 10 minuten 5 a 6% eraf bij browsen op het internet met helderheid op 20%. Moet ik hem laten repareren. En komen daar kosten overeen. Aangezien er wel garantie opzit nog 22 maanden
en 27 dagen.rens-br schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:50:
[...]
In dat geval kun je even contact opnemen met de winkel waar je het ding gekocht hebt, die kunnen je precies vertellen hoe de garantie procedure in zijn werk gaat.
Ik begrijp ik in ieder geval uit je OP dat je nog 49 dagen garantie hebt. (Lijkt me sterk met een toestel van pas 7 maanden oud, maar goed)
Aan je verhaal te lezen lijkt het er in ieder geval op dat je accu brak is. Is deze verwisselbaar?
En heeft er iemand ervaring met opsturen van tel naar een Sony maker?
wat heb ik gedaan:
een hard reset uitgevoerd
telefoon lang op de lader laten hangen ruim 7 uur
de telefoon 3 uur lang uitgezet en daarna weer aan
sorry heb het aangepast heb de telefoon pas vanaf 3 maart
[ Voor 46% gewijzigd door androidfreaker op 06-04-2016 15:53 ]