Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabazo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb vandaag voor het eerst een Moto 3G in mijn handen en hij voelt eigenlijk veel vlotter en lekkerder aan dan mijn huidige S5 mini. Ik zit er dus aan te denken om mijn S5 mini in te wisselen. Ik verdrink zelf een beetje in de specificaties van beide toestellen dus vraag me af hoe jullie hier over denken. Welk toestel zouden jullie kiezen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:36
Alleen al op basis van OS zou ik voor de moto gaan. Samsung levert een een bloated Android mee terwijl Motorola praktisch stock is en dus ook veel soepeler draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Craven schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:31:
Alleen al op basis van OS zou ik voor de moto gaan. Samsung levert een een bloated Android mee terwijl Motorola praktisch stock is en dus ook veel soepeler draait.
Allereerst wat zijn de eisen / wensen van je toestel? Daarnaast ben ik het eens met de persoon hierboven, alleen al op software gebied zou ik kiezen voor de Moto G. Maar kies dan wel het model met 2GB ram en 16Gb opslag. 8GB zal op lange termijn te weinig zijn.

Misschien is deze shout-out ook nog interessant voor je: reviews: Budget-Androids: underdogs en gevestigde orde

Overigens zou ik gaan voor de WileyFox Swift, omdat die standaard geleverd wordt met CyanogenOS.

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 06-04-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabazo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik merk dat mijn huidige toestel bijvoorbeeld bij snapchat al erg laggy wordt en zoek eigenlijk iets in dezelfde prijsklasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aankoopadvies kan in het daarvoor bestemde forum. Houd je dan wel even aan de template, want we verwachten hier wat meer eigen initiatief.

Dit topic is gesloten.