Aanschaf nieuwe abbo's vast en mobiel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vluggejapienl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-08 09:12
Mijn vraag:
Gisteren met Ziggo in de onderhandeling geweest over een nieuw jaarcontract. Gezien ze niet eens op de huidige termen een jaar lang verder willen gaan opgezegd. Dit betekent wel dat ik zowel qua mobiel als vaste lijn + internet en heel eventueel televisie geheel open sta voor abonnementen.

Maar helaas kan ik nergens een leuke vergelijkingssite vinden waar je al je abbo's kan koppelen: Dus vaste telefonie (ivm door buitenland gebeld worden een must), vast internet, mobiel abbo (evt met Lumia 950) en heel eventueel een televisie aansluiting erbij (kijk echt ongeveer 3 keer per jaar tv). Dus iemand tips?

Ik neig er nu zelf naar om een tele2 vaste aansluiting te doen en een T-mobile abbo voor mobiel. Maar goed, bundelen moet altijd voordeel opleveren in mijn optiek. Dus ik vraag graag jullie mening om te zien of ik geweldige dingen gemist heb.

Huidige situatie: Sim only ziggo van 15 euro, maandelijks opzegbaar. Ziggo alles-in-1 voor 35 euro per maand. Zou fijn zijn als het hele zaakje weer voor 50 euro geregeld is. Icm Lumia 950 mag t wat meer zijn natuurlijk.

Gr,

Jaap

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
vluggejapienl schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:16:
Mijn vraag:
Gisteren met Ziggo in de onderhandeling geweest over een nieuw jaarcontract. Gezien ze niet eens op de huidige termen een jaar lang verder willen gaan opgezegd. Dit betekent wel dat ik zowel qua mobiel als vaste lijn + internet en heel eventueel televisie geheel open sta voor abonnementen.
Ik begrijp dit stukje niet helemaal.

Je bent in onderhandeling geweest, maar waarom eigenlijk ?
Gaat er iets veranderen in je huidige situatie dan, want buiten een eventuele verhoging van een paar centen ( inflatiecorrectie ) verandert er toch niets ?

Of wilde je een verlenging met de kortingen die ze bij nieuwe klanten bieden ?
Die krijg je niet zomaar, bij opzeggen willen ze nog wel eens wat aanbieden, maar daar houdt het wel op.

Overstappen naar een andere provider kan voordeliger zijn, maar dan moet je dat structureel elk jaar doen ( wat imo de rompslomp van omzetten en overstappen niet waard is eigenlijk.)
Ik kreeg van KPN 4 jaar terug 4 maanden korting, en dit jaar bij Ziggo inderdaad 6 maanden korting.
( Nieuwe klanten krijgen altijd wat voordeel )
Maar om nu in januari weer over te stappen naar KPN, alleen maar om die 50% voor 4 maanden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vluggejapienl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-08 09:12
Dank voor je reactie. De huidige situatie was dat ik het ziggo basis pakket over de volledige looptijd voor 34 euro had ipv 45,95. Ik wilde dus prima een jaar met ze verlengen voor de prijs van 34 euro per maand. Ik wil echter geen 45,95 per maand gaan betalen voor dit pakket. Vandaar de onderhandeling door mij geopend.

Je hebt het over rompslomp van het overstappen, maar dat valt toch reuze mee? Gewoon een telefoontje naar ziggo. Zij bevestigen de einddatum en een telefoontje naar de nieuwe provider. Daarnaast zal ik nu even om moeten van apparatuur van kabel naar ADSL/VDSL.