Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik ben sinds enige tijd (jaren) in het bezit van een NP900X3C. Het lijkt een maandagochtend-exemplaar, want mijn scherm is al eens vervangen. Het nieuwe scherm vertoont na een paar maanden allemaal lichte vlekken. Het touch-pad is al eens vervangen omdat het schakelaartje lam was. En toch blijft het een fijne laptop. :P

Nou is mijn backlight van mijn toetsenbord er pas mee opgehouden. Het begon met een paar keer dat hij weg viel. Toen kon ik deze met mijn functietoetsen weer aan zetten. Maar nu doet dat het ook niet meer.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Het ligt niet aan de software denk ik, want ik draai al ruim een jaar op W10. Ik heb trouwens naar aanleiding hiervan de originele W8.1 geïnstalleerd, maar ook dat mag niet baten.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Mvg Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
aangezien je zelf al aangeeft dat er meer problemen mee zijn geweest, zou ik even contact opnemen met Samsung, misschien dat ze je verder kunnen helpen, of kunnen aangeven wat een evt reparatie daar zou kosten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."