Op zoek naar usb Hub voor Laptop

Pagina: 1
Acties:

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Hi peoples,
ik ben op zoek naar een voordelig Hub met meerdere aansluitingen voor mijn laptop. Bij voorkeur met deze:
- HDMI (1 á 2)
- LAN
- Audio
- Paar USB poorten

Dit alles aangesloten met USB C danwel USB 3.0

Ik heb flink gezocht, maar je komt snel terecht bij dubieuze producten uit China of bij producten waarbij (bijvoorbeeld bij Amazon) onduidelijk is in hoeverre het product werkt met Windows 10. Zijn er hier mensen met goede ervaringen met een dergelijk hub van <100 euro?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
jorrit91 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:48:
Ik heb flink gezocht, maar je komt snel terecht bij dubieuze producten uit China of bij producten waarbij (bijvoorbeeld bij Amazon) onduidelijk is in hoeverre het product werkt met Windows 10. Zijn er hier mensen met goede ervaringen met een dergelijk hub van <100 euro?
Dat zijn nogal een hoop aansluitingen voor een hubje. Kan me voorstellen dat het lastig is om een passende oplossing te vinden.

Zou je in ieder geval even de producten kunnen posten die je al wel gevonden hebben, maar niet voldoen. Zo komen we niet met dezelfde producten aanzetten.

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Nou, zoiets zou helemaal ideaal zijn, maar erg prijzig. Hier een (te) klein, dubieus product, werking onbekend. Er zijn gewoon nogal veel verschillende producten, met of zonder power supply, compatibel met PC of MAC en ik heb er niet veel verstand van, dus ik hoop een beetje dat hier iemand is die kan zeggen: deze moet je hebben!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Graag voortaan ook eerst lezen...

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

Verder ben je idd op zoek naar een docking station.

Oslik blyat! Oslik!