Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Upgrade van mjjn huidige ssd (120gb) wil een 250
Wat is je budget?
Max 90€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Crucial/Samsung
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige ssd is 120gb, maar merk dat ik nu na ruim 2 jaar ruimte tekort kom dus zoek een upgrade richting de 250gb opslag
Dat is het invulstuk, nu mijn opties die ik zag. Ik heb een 3 tal ssd gezien (zie lijst hieronder) maar welke is het beste? Of hebben jullie eventueel een andere? Zoek 1 van 250gb, enigste verschil wat ik eigenlijk zie is dat er 1 stroomuitval bescherming heeft en de rest niet...
Ik zoek een?
Upgrade van mjjn huidige ssd (120gb) wil een 250
Wat is je budget?
Max 90€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Crucial/Samsung
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige ssd is 120gb, maar merk dat ik nu na ruim 2 jaar ruimte tekort kom dus zoek een upgrade richting de 250gb opslag
Dat is het invulstuk, nu mijn opties die ik zag. Ik heb een 3 tal ssd gezien (zie lijst hieronder) maar welke is het beste? Of hebben jullie eventueel een andere? Zoek 1 van 250gb, enigste verschil wat ik eigenlijk zie is dat er 1 stroomuitval bescherming heeft en de rest niet...
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,42 | € 86,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 237,32 | |