Video speelt niet goed af

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Deze video speelt niet goed af:
video: Elon Musk presenteert Tesla Model 3

Initieel deed die het prima, maar toen ik em naar fullscreen zette en op 1080p, stopte hij gewoon. Hij laad prima in, maar speelt gewoon niet af. Staat gewoon doodleuk stil. Soms als ik op play druk, krijg ik 1 frame met een fractie geluid, en dan stopt ie weer. h--e--e--l--i--r--r--i--t--a--n--t :)

Zelfde probleem met 720p trouwens.
Ik vraag me trouwens ook af waarom ie op postzegelformaat weergegeven wordt (maak een video gewoon van marge tot marge!), en niet gewoon automatisch naar 1080p overschakelt zodra ie merkt dat dat kan, maar dat is een ander verhaal.

Dit is op Firefox 45, Windows 10.

[ Voor 17% gewijzigd door _Thanatos_ op 06-04-2016 02:16 ]

日本!🎌

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hier met Firefox (wel 46beta5 met voornaamste extensies Disconnect en uBlock Origin) geen enkel probleem.

Probeer eens Ctrl+F5 (refresh) of een nieuw profiel (start firefox -p via uitvoeren)?
_Thanatos_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 02:15:
[...]
Ik vraag me trouwens ook af waarom ie op postzegelformaat weergegeven wordt (maak een video gewoon van marge tot marge!), en niet gewoon automatisch naar 1080p overschakelt zodra ie merkt dat dat kan, maar dat is een ander verhaal.[...]
Wat bedoel je hiermee, trouwens? De video wordt toch gewoon volledig binnen de kolom weergegeven?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L5J5Kdu.png

[ Voor 56% gewijzigd door Room42 op 06-04-2016 02:35 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ctrl+F5 helpt niet. Nieuw profiel? Uhh, voor 1 site? Alle andere video's werken prima.

Over je plaatje, de video wordt bij mij een heel stuk kleiner getoond. Binnen de tekstkolom dus. Wat jij laat zien, zou al een stuk beter zijn.

日本!🎌

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
_Thanatos_ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:05:
Ctrl+F5 helpt niet. Nieuw profiel? Uhh, voor 1 site? Alle andere video's werken prima.
Ja, om even te testen. Als het daar wel werkt, is het een lokaal probleem :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron