Past deze in een Dell Alienware Aurora R4?
Vraag
Alle reacties
Ja of wil je iets met die emoticon zeggen?
Is het een domme vraag?
Ik heb nog nooit eerder een videokaart namelijk vervangen, ik heb nu een:
Alienware Aurora R4 ALX i7-3960X - GTX-690 - 32GB RAM
Is het een domme vraag?
Ik heb nog nooit eerder een videokaart namelijk vervangen, ik heb nu een:
Alienware Aurora R4 ALX i7-3960X - GTX-690 - 32GB RAM
Ik denk dat het ook al zou helpen als je een beetje aangeeft op welke manier het moet 'passen'. Fysiek qua afmetingen, of bedoel je dat het qua prestaties een goede balans oplevert ? Misschien dat het compatible is qua aansluitingen ? Of dat de voeding in het systeem toereikend is ?
En in hoeverre heb je al antwoorden gevonden op al die (deel)vragen ?
En in hoeverre heb je al antwoorden gevonden op al die (deel)vragen ?
Ik zou overigens wachten met upgraden, aangezien de nieuwe videokaarten voor de deur staan. Die zullen allemaal ongetwijfeld DX12 level 12_1 ondersteunen en bieden net dat beetje extra performance, wat een GTX 980 Ti momenteel wellicht wel heeft, maar waar je wel gigantisch veel voor betaald.
Edit:
Moet wel zeggen, topic was me eerst niet helemaal duidelijk, dus ik ben er vanuit gegaan, dat je de pricewatch: MSI GTX 980 Ti GAMING 6G in je PC wilt plaatsen? Je one liner voor topic start maakte dat iig niet duidelijk.
Edit:
Moet wel zeggen, topic was me eerst niet helemaal duidelijk, dus ik ben er vanuit gegaan, dat je de pricewatch: MSI GTX 980 Ti GAMING 6G in je PC wilt plaatsen? Je one liner voor topic start maakte dat iig niet duidelijk.
[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 06-04-2016 00:06 ]
Dit is geen topicstart. Dicht.
Voor de volgende keer verplicht leesvoer:
Het algemeen beleid #quickstart
Voor de volgende keer verplicht leesvoer:
Het algemeen beleid #quickstart
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.