gpu upgrade Dell precision 690

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Vraag

• oduig007
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-04-2025
Beste tweakers,
ik heb laatst een dell precision 690 gekregen, met OK specs, 2x intel xeon, 4 gig ram en een nvidia quadro fx 1700.
ik zou graag wat spellen willen spelen voor niet al te dure prijs. ik had zelf al op de dell site gekeken voor info en daar stond op dat er een gtx 550 in kan,
met ongeveer 200 cuda cores en niet al te hoge snelheid, toen vond ik deze: http://tweakers.net/price...-6850-1gb-gddr5-pcie.html

zou die er in kunnen?

ps: ik heb windows niet (als dat iets uitmaakt met de drivers?)

Alle reacties

Verwijderd

oduig007 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:35:
ps: ik heb windows niet (als dat iets uitmaakt met de drivers?)
Is het dan niet handig om te vermelden wat je dan wel hebt?

Post even de link waarin je hebt gevonden dat een GTX 550 erin kan.

Zoek ook even uit welk merk en type voeding erin zit ivm de kwaliteit, het vermogen op 12v en de aansluitingen.

Een HD 6850 is niet interessant, die vind je gebruikt voor €40,- of minder. Voor €130,- heb je een HD 7950/7970, R9 280 of GTX 760 welke veel sneller zijn dan een HD 6850/GTX 550.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2016 07:57 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Lezen dus... aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

2) Ook in de aankoopadviesfora geldt dat we minimale eigen inzet - en goede info verwachten:
CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Je geeft hier minimale info (geen Windows? wat dan wel idd...), verwijst naar dingen die je niet onderbouwt (link naar GTX550-verhaal) en komt vervolgens met een random andere (oude) GPU zonder uitleg waarom je specifiek daarbij komt en waarom je denkt dat dat wel of niet kan.

Zo werkt het niet, we kunnen je op deze manier gewoon niet helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.