Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logolampje (review)

Pagina: 1
Acties:

• dnrb
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2021
Dag gebruikers,

Omdat tweakers reviews belangrijk vind wil ik hier een draadje opstarten over het logolampje.
Ik zou het zeer sportief vinden als dit topic van dit forum verplaatst wordt naar Reviews.

De vraag is wat vinden de andere ontvangers van het Tweakers logolanpje van het logolampje...

Mijn review:

het lampje oogt schattig en leuk, maar is niet erg praktisch.

+ compact
+ energiezuinig door led lampje
+ eenvoudig in gebruik
+ licht genoeg om achter het oor te klemmen (na verwijderen sleutelring)

- Gebruiksvriendelijkheid
- vervangen batterijen moeilijk en geen indicatie plus en min en daardoor milieu onvriendelijk wegwerp product
- representeert de kwaliteit streven van Tweakers niet door slechte aan/uit schakelaar

Uitgebreide review:

Na wat spelen met het logolampje kam ik erachter dat het zijdelings draaien van de plastic ring eigenlijk de kogellager schakelaar bijna ingedrukt houdt.
Ik stel mij voor dat dit lampje o.a. ingezet moet kunnen worden om de achterkant van een PC te verlichten onder een bureau. Regulier gebruik voor een tweaker reviewer ;) toch?
Het lampje kan goed achter het oor geklemd worden als de sleutelring is verwijderd en is daarmee goed geschikt om in donkere hoekjes in de zichtlijn licht te werpen. Helaas is de plastic klem niet in staat om de schakelaar ingedrukt te houden... Dit is te verhelpen met wat plakband of liever gapher tape
(makkelijker te verwijderen)

Conclusie:
Leuk product, maar heeft het net niet helemaal, geenuitnodiging om een nogmaals een review te schrijven, uitgezonderd een review over het logolample ;)

M.v.g.

Brnd

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hier kun je je review kwijt: pricewatch: Tweakers Logolampje :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.