Hallo,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe action cam.
Aangezien ik gister de aller eerste versie van de gopro de deur uit heb gedaan. ( trouwens erg veel plezier van gehad.)
nu heb ik zelf natuurlijk ook al een beetje zitten kijken, en toen kwam ik op het volgende uit:
- Firefly 6s
- Actie Camera 4K ultra HD
- Captec Capture 4
Nu wou ik de Firefly 6s gaan bestellen, en dat kan alleen in china. Maar aangezien de camera ong. 100.- kost, verwacht ik na levering nog een "leuk" bedrag wat ik kan betalen aan invoerkosten, daarom heb ik het niet gedaan.
Nu gaat mij voorkeur uit naar de Actie Camera 4K ultra HD. Maar van deze camera is niet echt een merk te vinden, dus filmpjes op youtube zijn ook een beetje onduidelijk, want ik weet niet zeker of die cam het wel is.
Nu was mijn vraag:
Heeft iemand ervaring met deze cams?
Of hebben jullie misschien andere alternatieven?
Mijn budget ligt ROND de €100.- ( dus een gopro zit er helaas niet in
De cam word voornamelijk gebruikt voor onder de drone.
Alvast bedankt voor jullie reacites!
Mvg
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe action cam.
Aangezien ik gister de aller eerste versie van de gopro de deur uit heb gedaan. ( trouwens erg veel plezier van gehad.)
nu heb ik zelf natuurlijk ook al een beetje zitten kijken, en toen kwam ik op het volgende uit:
- Firefly 6s
- Actie Camera 4K ultra HD
- Captec Capture 4
Nu wou ik de Firefly 6s gaan bestellen, en dat kan alleen in china. Maar aangezien de camera ong. 100.- kost, verwacht ik na levering nog een "leuk" bedrag wat ik kan betalen aan invoerkosten, daarom heb ik het niet gedaan.
Nu gaat mij voorkeur uit naar de Actie Camera 4K ultra HD. Maar van deze camera is niet echt een merk te vinden, dus filmpjes op youtube zijn ook een beetje onduidelijk, want ik weet niet zeker of die cam het wel is.
Nu was mijn vraag:
Heeft iemand ervaring met deze cams?
Of hebben jullie misschien andere alternatieven?
Mijn budget ligt ROND de €100.- ( dus een gopro zit er helaas niet in
De cam word voornamelijk gebruikt voor onder de drone.
Alvast bedankt voor jullie reacites!
Mvg