Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen aan een replacement moederbord voor een Dell Inspiron 5110 moederbord? De connector van het keyboard is defect. Ik ben bang dat er een pootje is afgebroken waardoor het toetsenbord niet meer goed werkt.
Heeft iemand zo'n connector liggen zodat ik die erop kan (laten) solderen? Of heeft iemand een moederbord liggen?
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik ken wel iemand met zo'n moederbord hier woont hij

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, ik heb wel begrepen dat er verschillende generaties CPU borden zijn. Dus niet ieder bord is zomaar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:05:
Dank je, ik heb wel begrepen dat er verschillende generaties CPU borden zijn. Dus niet ieder bord is zomaar ok.
Wat is je punt ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij voorkeur zou ik alleen de connector willen hebben. Dan kan ik die gewoon vervangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:10:
Bij voorkeur zou ik alleen de connector willen hebben. Dan kan ik die gewoon vervangen....
MIsschien moet je dan even duidelijk aangeven welke connector je zoekt. en als je niet weet welke het is een duidelijke foto plaatsen. dan kan iemand met verstand van connectoren je mss vertellen wat voor type het is. zodat je kan kijken waar je die kan kopen

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grappig dat ik het plaatje niet kan toevoegen. Het gaat om de keyboard connector (flatcable)
Helaas onvoldoende karma om een plaatje toe te voegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:28:
Grappig dat ik het plaatje niet kan toevoegen. Het gaat om de keyboard connector (flatcable)
Helaas onvoldoende karma om een plaatje toe te voegen....
kun je wel, gewoon ff je best doen ... zoveel mensen kunnen het zonder karma. jij kan het ook echt !

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 05-04-2016 21:32 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjemig, tuurlijk kan ik het, ik zit alleen niet thuis en kan geen plaatje op mijn website zetten en dan daar naar toe linken... Misschien ben ik inderdaad wel wat lui :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:31:
Sjemig, tuurlijk kan ik het, ik zit alleen niet thuis en kan geen plaatje op mijn website zetten en dan daar naar toe linken... Misschien ben ik inderdaad wel wat lui :-P
Zou je denken ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, ja ik weet het zeker denk ik :P
Pagina: 1