Unsorted: producten afkeuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 15:44
Hey,

Soms vind ik het leuk om bij de pricewatch unsorted producten te koppelen. Alleen mis ik de functie om producten af te keuren.
Zo staat bij blenders bijvoorbeeld: https://www.conrad.nl/nl/...liates&utm_campaign=36780
Dat heeft niks met blenders te maken :?

Wat de bedoeling is:
Stap 1. Je ziet een product dat niet op de Pricewatch hoort.
Stap 2. Je klikt naast "productinformatie toevoegen" en "koppel aan bestaand product" op product afkeuren.
Stap 3. Een admin/wie-dan-ook krijgt een melding dat iemand iets wilt afkeuren. Diegene controleert of het echt niet in de Pricewatch thuis hoort.
Stap 4. Als het product hier echt niet hoort wordt het product nu verwijdert uit de pricewatch unsorted

Zo wordt het aantal nog te koppelen producten snel verminderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanvullend moeten ze door Peers controlerend verbeterd worden beter opdat de waarde voor Peers toeneemt.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:30:
Hoe afkeuringen meer voorkomen? Aan oude productjes geen tijd besteden is personeel technisch begrijpelijk.

Is het niet waardevolst als we onze oude productjes kunnen toevoegen en decentraal via controles verbeteren!
Ik snap je verhaal niet, maar het doel hiervan is dat dit soort dingen pricewatch unsorted: Bluewalker BlueWalker 10120545. Breedte: 8 cm, Diepte: 4... weinig aandacht nodig hebben en gewoon gelijk weg kunnen worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:04

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Unsorted afkeuren is een beetje gek. Unsorted is immers alles wat wel in de prijslijsten staat die de winkels aanleveren, maar niet in onze PW product database. Daar dan nog weer een soort blacklist op gaan bijhouden lijkt me niet heel zinvol?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Orion84 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:04:
Unsorted afkeuren is een beetje gek. Unsorted is immers alles wat wel in de prijslijsten staat die de winkels aanleveren, maar niet in onze PW product database. Daar dan nog weer een soort blacklist op gaan bijhouden lijkt me niet heel zinvol?
Er staan vaak genoeg enkele dingen zoals schoonmaakdoekjes, als je daar gewoon op afkeuren kan klikken dan zie je ze er ook niet meer staan ;)
Want een schoonmaakdoekje heeft niks te zoeken in de PW.

[ Voor 5% gewijzigd door Jochemd13 op 15-04-2016 15:34 ]