Waarom heb ik geen ondertiteling bij Discovery Sciene?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Eric_1993
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-01 14:44
Mijn vraag
Ik heb een CI+ Module gekregen van Ziggo waarmee ik digitaal tv kan kijken. Alles werkt goed. Op een paar zenders na heb ik geen ondertiteling. Discovery Sciene is een zender die ik dagelijks kijk, dus ik zou het fijn vinden als iemand een oplossing weet hoe ik dit zou kunnen oplossen :P

Relevante software en hardware die ik gebruik
- CI+Module
- TV: Samsung UE32ES5500WXXN (2012)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Internet gezocht, maar ging vaak over de Horizon box, wat ik dus niet gebruik.
- Ziggo gebeld (2x), de ene keer zeiden ze dat het niet door de module ondersteund werd en de tweede keer kreeg ik te horen dat ik contact moest opnemen met Discovery Sciene omdat het hun probleem is.
- TV gereset, kanalen opnieuw laten zoeken, zonder resultaat.
- CI+Module eruit gehaald, smartcard eruit, en weer erin.
- Via de Humax box gecheckt en daar heb ik wel gewoon ondertiteling.

Alle reacties

Verwijderd

Kan je het niet aanzetten via het menu. Daar kan je soms ook de ontertiteling juist uit zetten.
Moet je dat anders ff proberen. Toen ik nog een CI module had kon ik daar de ondertiteling aan/uit zetten via een menu.

• Eric_1993
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-01 14:44
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:42:
Kan je het niet aanzetten via het menu. Daar kan je soms ook de ontertiteling juist uit zetten.
Moet je dat anders ff proberen. Toen ik nog een CI module had kon ik daar de ondertiteling aan/uit zetten via een menu.
Ik heb heel de TV menu's uitgezocht, maar zie echt nergens ondertiteling staan. Wel zie ik de optie "Taal" staan. Die staat ingesteld op Engels, en er is geen optie voor Nederlands. Ik snap het niet waarom die het op de Humax wel doet, en via een CI+ module niet. Edit: Er stond 2 menu's verder inderdaad de optie Ondertiteling, aangezet en hij doet het weer :)

[ Voor 8% gewijzigd door Eric_1993 op 05-04-2016 19:01 ]

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 17:25

xAn52

Whatever...

Als ik op de afstandsbediening van de Samsung op de knop SUBT. druk, kan ik de ondertitels instellen. Dan kan ik alleen voor Nederlands als taal kiezen en ook of deze aan of uit staat. Duurt heel even (10 sec.) voordat deze ook opgepakt word.

[ Voor 13% gewijzigd door xAn52 op 05-04-2016 19:04 ]

Verwijderd

Eric_1993 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:58:
[...]

Ik heb heel de TV menu's uitgezocht, maar zie echt nergens ondertiteling staan. Wel zie ik de optie "Taal" staan. Die staat ingesteld op Engels, en er is geen optie voor Nederlands. Ik snap het niet waarom die het op de Humax wel doet, en via een CI+ module niet. Edit: Er stond 2 menu's verder inderdaad de optie Ondertiteling, aangezet en hij doet het weer :)
Oke mooi :)