4K Gaming Tv.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• billnaat
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-07-2021
Beste Tweakers.

Ik zoek een? 4k Gaming Tv. Liefst 55inch of 50inch

Wat is je budget?1100
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 800-1000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Ik mijn oude tv aan me broer heb gegeven omdat ik over wou naar led/4k.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? Ik game zelf vooral via mijn pc en kijk ook vaak films via deze pc. hoeft van mijn niet persee smart tv te zijn.

Heb nog niet echt een keuze kunnen maken uit alle tv's die beschikbaar zijn op dit moment.

Welke vragen heb je hier nog over?
Waar moet ik opletten ?
Wat zou de beste Refresh Rate zijn voor deze *setup*
Speelt Geoptimaliseerde refresh rate hier ook een belangrijke rol?

Hoop dat iemand zelfde probleem had en ook de oplossing :)

Elk advies is van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik zou je adviseren om diverse van de vele soortgelijke topics door te nemen. Dan krijg je zelf een beeld van de actuele modellen en eventuele kanshebbers voor op je shortlist. Op deze manier is het eigenlijk aan de community vragen welke tv je moet kopen; en dat is toch niet de bedoeling.
Als je dan toch aan het lezen bent, zul je vanzelf meerdere keren gaan tegen komen dat de geoptimaliseerde refresh rate niets zeggend is en je daar niet op hoeft te letten.