Damn mijn potje lol begon daarom maar snel verstuurd, hier nog wat meer:
als je teveel tijd heebt tijdverslinders:
MMORPG
Guildwars 2
MOBA
League of legends
Dota (2)
Smite
andere goede games die ik nog niet genoemd had:
Mass effect (hoe kon ik je toch vergeten). Ik hou van alledrie, vind 1 wel wat veroudert maar 2 en 3 zijn erg aan te raden.
Deus ex Human Revolution (because... why not)
Shadowrun (moet je maar kijken, zijn er een hele reeks van, ik zelf vond hong kong het leukst)
GTA (V) V is als nieuwste en grootste wel erg aan te raden, raak je uren/dagen/jaren in kwijt
Sleeping dogs, vergelijkbaar als GTA maar meer nadruk op vuistgevechten (in goeie oude hongkong stijl)
Saints Row (vooral 3 en 4). wordt met elke game gekker en gaver. Hoogtepunten: auto met welke je mensen kan opzuigen en wegschieten. Superkrachten van hoog springen, gliden en hard rennen.
Racegames:
Burnout paradise: al wat ouder maar een van mijn favorieten allertijden. probeer alles maar te unlocken, mij nog niet gelukt.
Need for speed: goede ouwen zijn Most wanted/Carbon/undercover , de nieuwere worden ook weer wat beter, heb de nieuwste nog niet gespeeld maar is best leuk heb ik van horen zeggen.
andere tips
kijk eens op
https://www.humblebundle.com/ hier kan je vaak leuke games voor een nog leuker prijsje krijgen.
Koop ook niet alles rechtstreeks via steam. Voor veel nieuwere games kan je hier op tweakers de pricewatch gebruiken, scheelt je soms tot 50% op de prijs.
ik weet nog wel meer maar als je dit hebt uitgespeeld allemaal ben je wel een jaartje verder