Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram98
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-05 08:40
Mijn vraag
Ik heb nu al een tijdje niet meer kunnen scrollen met mijn Razer Deathadder 2013, en ik vroeg me af of iemand hier dit ook heeft ervaren en dit heeft weten op te lossen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro, Razer Deathadder 2013, geen razer software. Mochten jullie nog iets anders willen weten hoor ik het graag :) *EDIT* Werkt ook niet op een andere PC.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb uiteraard al even gegoogled, maar al gauw vind ik oplossingen waarbij ik de hele muis uit elkaar moet halen, maar eigenlijk zit ik daar niet echt op te wachten. :+ Ik hoop dat ik hem gewoon in elkaar kan laten zitten en het met een of ander magisch klikje kan oplossen.

Ik heb zelf al geprobeerd om te blazen, een beetje ertussen te porren met een tandenstoker maar daar blijft het ook bij.

Beste antwoord (via Bram98 op 06-04-2016 13:50)

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik heb mijn vorige Razer muis dat het plasic van het scrollwieltje losliet van het scrollwieltje zelf. Dit is bij Razer muizen een bekend probleem geweest, ik weet niet of dit bij jou opgelost is of dat je sowieso last hebt van iets anders dan dit. Het is op te lossen met een klein druppeltje secondelijm maar daarvoor moet die inderdaad wel open.

Kun je nog wel mouse3 gebruiken? Scrollwheel indrukken?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik heb bij een andere deathadder wel gehad dat de positioning led er van de ene op de andere dag (net buiten garantie) er mee ophield. Heb ik ook nooit kunnen repareren.

Heb je de muis al in een andere PC geprobeerd? Razer software installeren?

Als ik het zo hoor, dan klinkt het toch als een fysiek defect.
Sterkte er mee.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram98
ElCondor schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:27:
Ik heb bij een andere deathadder wel gehad dat de positioning led er van de ene op de andere dag (net buiten garantie) er mee ophield. Heb ik ook nooit kunnen repareren.

Heb je de muis al in een andere PC geprobeerd? Razer software installeren?

Als ik het zo hoor, dan klinkt het toch als een fysiek defect.
Sterkte er mee.
Heb hem inderdaad wel al op een andere pc geprobeerd, helaas zonder (positief) resultaat :/
Vanavond thuis maar even die software downloaden dan, maar ik heb inderdaad ook sterk het gevoel dat dit niet softwarematig licht.

Anders wordt het misschien toch doorsparen voor een nieuw muisje...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik heb mijn vorige Razer muis dat het plasic van het scrollwieltje losliet van het scrollwieltje zelf. Dit is bij Razer muizen een bekend probleem geweest, ik weet niet of dit bij jou opgelost is of dat je sowieso last hebt van iets anders dan dit. Het is op te lossen met een klein druppeltje secondelijm maar daarvoor moet die inderdaad wel open.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram98
True schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:49:

Het scrollwheel indrukken werkt vreemd genoeg altijd ja.
Het scrollen zelf werkt ook heel af en toe, als ik 10 seconden blijf scrollen dan scrollt ie misschien 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Dat klinkt bijna naar een slippend wieltje inderdaad. De tip met de seconde lijm een idee dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram98
Bedankt voor het reageren, ik zal hem dan denk ik toch maar een keertje uit elkaar halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Succes er mee. Ik heb mijn Razer ook al een keer uit elkaar gehaald en het viel allemaal reuze mee. Helaas was het de laser die naar de knoppen was, dus geen reparatie mogelijk... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram98
ElCondor schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:53:
Succes er mee. Ik heb mijn Razer ook al een keer uit elkaar gehaald en het viel allemaal reuze mee. Helaas was het de laser die naar de knoppen was, dus geen reparatie mogelijk... :(
Ik heb zojuist de muis uit elkaar gehaald, zaten wel wat haartjes tussen dus heb die weggehaald, voor de rest een beetje zitten porren en wat los en vast gemaakt en hij doet het voorlopig weer helemaal perfect!

Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Good times! Veel plezier maar weer met je knaagdiertje!

Pagina: 1