Toon posts:

Voeding slede voor Lenovo 4X20E54690 server voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Slede voor Lenovo 4X20E54690 hot-swap voeding (pricewatch: Lenovo 4X20E54690). Ik heb deze "per ongeluk" besteld, en zag dat dit een speciale insteek voeding is zonder draden. Nu zoek ik dus of: de insteek slede voor deze voeding, of: een andere voeding voor mijn 1U server. De voeding hoeft niet hot-swapeble te zijn.

Wat is je budget?
Ik heb nu een 800watt 80plus platinum voeding voor 90 euro, wat echt goedkoop is, maar ik zou graag in de buurt van dit bedrag willen blijven.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alleen wel graag zo veel mogelijk vermogen aangezien de voeding daardoor efficiënter wordt.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
gallery: giggely => Server 1

Verwijderd

Topicstarter
Zo even wat rond gebeld en ik ben wat verder.

De voeding komt uit een Lenovo ThinkServer RD440 server. De supportdesk van Lenovo kon me vertellen dat de spare parts voor deze server in de zogenaamde "Hardware Maintenance Manual" te vinden waren.

Na deze gevonden te hebben via Google, vond ik ergens achteraan een schema van hoe het voeding systeem werkt. Hierop is heel goed te zien dat de voeding direct in het Moederboard van de Lenovo Server gaat, en ik dus met geen mogelijkheid deze connector kan bijbestellen.

Het gaat dus helaas te ver om deze lenovo voeding zelf aan te gaan sluiten, want ik kan ook de pin-layout niet vinden. Ik moet dus wel een andere voeding bestellen.

Nu heb ik deze voeding besteld: pricewatch: Seasonic SSP-300SUG Active PFC