Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Horie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-11-2024
Mijn vraag:
Sinds een maand/anderhalve maand kan ik geen muziek meer naar mijn auto streamen van apps zoals soundcloud, mixcloud, .... De standaard muziek app gaat wel. Ik vraag me af hoe ik dit kan oplossen

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Smartphone: Galaxy S6 met android 6.0.1
Auto: BMW 320D F30 van januari 2016

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Aanvankelijk ging dit wel, ondertussen zijn er al tal van updates uitgekomen voor de soundcloud, mixcloud apps, is mijn smartphone geupdate naar android 6.0.1.
Ik heb daarnet ook een software update gedaan van mijn wagen.
Opnieuw pairen en dergelijke lost niets op.

Alvast bedankt voor jullie feedback

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Horie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:08:
is mijn smartphone geüpdatet naar android 6.0.1.
Ik verwacht dat dit je probleem is.

Maar wat gebeurd er als je muziek probeert te streamen?

• Horie
Als ik muziek wil streamen van de standaard muziek app, dan werkt dit perfect.
Maar vanaf dat ik bv soundcloud wil starten, dan zie ik dat hij precies een fractie van een seconde disconnect, en dan krijg ik op het scherm van men auto de tekst: "geen titelinfo".

Maar geen geluid.

Op men Smartphone speelt de app wel gewoon door, dus ik zie dat het lied wel speelt, maar geen geluid uit te krijgen

• Horie
Niemand een idee?

Ik heb ondertussen ook getest met de smartphones van enkele collega's:
- Iphone 6 met laatste IOS
- Nexus 5 met Android 6

Bij beiden werkt het perfect, het ligt dus wel degelijk aan mijn smartphone :/ .

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Factory reset van de smartphone al geprobeerd?

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Ik heb ook een vage storing als ik mijn Sony telefoon met de Ford wilt koppelen. Als ik mijn auto start en de automatische koppeling tot stand is gebracht dan gaat telefoneren prima, maar geen audio streaming. Als ik dan op mijn telefoon de bluetooth uitschakel en weer inschakel werkt het nadat de verbinding is gemaakt wel prima.

Geen idee of het bij jou ook zal werken. Ik heb er in ieder geval een paar maanden over gedaan voordat ik deze work-around toevallig ontdekte... En waarom het zo wel werkt, ik heb geen flauw idee maar zo doe ik het inmiddels al twee jaar als ik muziek wil streamen...
Pagina: 1