Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 11:11
Sinds kort weer eens gekeken naar de functionaliteit ten opzichte van een goed jaar geleden en ben onder de indruk van de spraakbesturing in Google Now in het Nederlands.

Ik zit wel met enkel vragen, misschien weet iemand hier het antwoord op.

"Whatsapp [contactnaam]" --> daarna moet je je bericht inspreken...
Is hier misschien ook een mogelijkheid om met leestekens te werken? Wanneer ik op het einde van de zin "punt" uitspreek typt hij ook daadwerkelijk "punt"... Terwijl als je "www[punt]tweakers[punt]net" uitspreekt in het algemeen zoekscherm dat hij wel "." ervan maakt.

"Navigeer naar [locatie]" --> is het hier ook mogelijk om de default navigatie naar Waze om te zetten?
Waze staat al default en kaarten via Google Now of adressen worden via Waze geopend maar de spraakcommando's tonen altijd Google Maps.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:28
frye schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:48:
"Whatsapp [contactnaam]" --> daarna moet je je bericht inspreken...
Is hier misschien ook een mogelijkheid om met leestekens te werken? Wanneer ik op het einde van de zin "punt" uitspreek typt hij ook daadwerkelijk "punt"... Terwijl als je "www[punt]tweakers[punt]net" uitspreekt in het algemeen zoekscherm dat hij wel "." ervan maakt.
Ik heb het ook nooit voor elkaar gekregen.
In het Engels werkt het al heel lang, in het Nederlands om één of andere reden niet.