Apple toetsenbord op PC (Windows 10)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joogle
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-08 13:53
Beste Tweakers,

Recent heb ik een leuk Apple toetsenbordje gekregen. Op het internet rondgekeken en dit zou zonder problemen moeten werken. Op het moment werkt het voor 75%, want de letters en meeste tekens doen het wel, maar... een NL Apple toetsenbordje komt niet volledig overeen met een WIN NL configuratie (Haakjes verkeerde positie, enz). Zijn er onder jullie enkele techneuten die hier wel raad mee weten? (Zonder deze weg te gooien ;) )

Zelf kwam ik al uit bij 'Keyboard Layout Creator 1.4', maar deze maakt de DLL niet meer aan :/
Het meeste wat ik vind, is vanalles over bootcamp voor Mac, maar daar zijn we niets mee voor een PC.

Alle tips zijn welkom! O-)

Simsalabim

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Joogle schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 03:12:
Op het moment werkt het voor 75%, want de letters en meeste tekens doen het wel, maar... een NL Apple toetsenbordje komt niet volledig overeen met een WIN NL configuratie (Haakjes verkeerde positie, enz). Zijn er onder jullie enkele techneuten die hier wel raad mee weten? (Zonder deze weg te gooien ;) )
Ik verwacht dat je Apple toetsenbord geen NL layout heeft, maar US/Internationaal. Dit is de standaard layout in Nederland. Probeer dus in Windows 10 even de toetsenbord layout te wijzigen naar US/Internationaal.

Zie ook het verschil tussen de NL Layout en de US layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joogle
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-08 13:53
Inderdaad, dit toetsenbord komt het meeste overeen met wat ik nodig heb. _/-\o_
Enkel zijn er nog wel toetsen die anders zijn. Hieronder een foto van hoe de toetsenlayout eruit ziet.

Afbeeldingslocatie: http://www.joogle.be/tweakers/image1.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door Joogle op 05-04-2016 23:42 . Reden: Extra toevoeging ]

Simsalabim