Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen ik heb laatst zomer een S6 aangschaft was er tevreden mee maar na een update naar 6.0 lijkt het iets trager te gaan en vind de nieuwe kleuren en interface een beetje lelijk en verbindt niet met mijn wifi en dat kan best wel irritant zijn als het dan op dat moment echt nodig is. Dus zou ik willen downgraden naar een van de vorige versies maar liefst naar de 5.0.2 versie dus heb het via Odin geprobeerd heb de juiste rom gedownload via Sammobile en heb op start gedrukt maar kreeg een foutmelding "NAND Write Fail" op Odin. Maar op het toestel zelf staat op het scherm van Odin mode in rode letters: "Device: 3 Binary: 1" Ik denk dat het iets te maken heeft met de bootloader. Dus mijn vraag is wat is het probleem? Doe ik iets verkeerd? Heeft iemand al ervaring van hetzelfde probleem?

Alvast bedankt

Alle reacties

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Wat zegt jouw google?

Verwijderd

Topicstarter
Op google heb ik niet zoveel kunnen vinden

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:16:
Op google heb ik niet zoveel kunnen vinden
Das vreemd. 1 van de eerste hits geeft bij mij een uitgebreid stappenplan.
Maar wellicht is dat omdat ik niet op Android 6.0 zit.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die stappenplan uitgevoerd maar toch krijg ik een foutmelding. Mijn vraag is weet iemand wat er misloopt? Als hetgene dat op google zou werken zou ik hier ook geen nieuwe topic aanmaken
Bedankt

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:43:
Ik heb die stappenplan uitgevoerd maar toch krijg ik een foutmelding. Mijn vraag is weet iemand wat er misloopt? Als hetgene dat op google zou werken zou ik hier ook geen nieuwe topic aanmaken
Bedankt
Wellicht kun je je stappen beschrijven en de daarbij behorende resultaten even neerzetten?

• treinentom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 22:11
Heb je deze Guide al geprobeerd? http://justforprogrammers...shmallow-to-lollipop.html

Mocht dat niet werken, geef dan uitgebreide feedback wat je hebt geprobeerd en wat er niet werkt per stap.

Verwijderd

Topicstarter
Dankuwel voor je antwoord, ik had inderdaad dit stappenplan gevolgd maar alles verloopt prima totdat ik op start druk. Dan begint Odin met Setupconnection... en 2 seconden later NAND Write fail. Dan krijg ik een zwarte balk met rode letters op mijn s6 waarop staat Device: 3 Binary: 1. Als jullie het toch niet snappen kan ik straks wel een ss plaatsen

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:54

Zorian

What the fox?

Zet je device reactivation lock eens even uit.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het nogmaals geprobeerd zonder reactivation lock maar nu blijft odin vast bij Setupconnection... Weet iemand hoe dit wordt opgelost. Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wat er gebeurd als ik een andere odin gebruik:
<ID:0/008> Added!!
<ID:0/008> Removed!!
<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
<OSM> Please wait..
<OSM> G920FXXU1AOCV_G920FPRO1AOCN_G920FXXU1AOCW_HOME.tar.md5 is valid.
<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
<OSM> Leave CS..
<ID:0/007> Added!!
<ID:0/007> Odin engine v(ID:3.1005)..
<ID:0/007> File analysis..
<ID:0/007> SetupConnection..
<ID:0/007> Initialzation..
<ID:0/007> Get PIT for mapping..
<ID:0/007> Firmware update start..
<ID:0/007> SingleDownload.
<ID:0/007> sboot.bin
<ID:0/007> NAND Write Start!!
<ID:0/007> FAIL!
<ID:0/007>
<ID:0/007> Complete(Write) operation failed.
<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1)

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 16:16
Welke versie van Odin gebruikt je? 3.10.7 zorgt voor vage problemen. Met versie 3.10.6 heb je minst problemen.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Nilco schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:32:
Welke versie van Odin gebruikt je? 3.10.7 zorgt voor vage problemen. Met versie 3.10.6 heb je minst problemen.
Sterker nog, de S6 is niet compatible met versie 3.10.7

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het met vershillende versies van Odin geprobeerd van verschillende bronnen maar het lukt nog altijd niet ik weet niet wat het probleem is weet iemand er iets van? Danku
Pagina: 1