Graag zou ik wat hulp willen bij het maken van dit systeem 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem wil ik gebruiken voor hedendaagse gebruik zoals internetten, films kijken en huiswerk doen. Het systeem moet ook vooral geschikt zijn voor games zoals call of duty en battlefield op high of ultra te spelen. Maar weet niet of dat lukt met mijn huidige videokaart, anders neem ik genoegen met medium. Ook zou het leuk zijn om gameplays te recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 450 euro gaan kosten + de componenten die ik al heb
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik het volgende al:
Muis, muis en boxen heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk het volgende nodig te hebben, over de kast zit ik nog te twijfelen en ik weet niet of deze ssd het waard is ten opzichte van de Crucial BX200 240GB. in de toekomst wil ik nog een beteren videokaart kopen (wanneer de nieuwe uitkomen) omdat ik namelijk een 1440p scherm wil aanschaffen. Maar nu voldoet mijn 1080p scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil dat het een kast is met window waarbij je de componenten ziet zitten. Dus wil het liefst wel mooie componenten in het budget. verder mag het geluid maken, maar niet zoveel dat ik er last van krijg.
Ga je overklokken?
overklokken zit er niet in vanwegen de proccesor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vragen is of deze build goed is. Of de componenten goed samen kunnen werken (denk zelf van wel). Of ik nog dingen kan veranderen zoals betere componenten voor hetzelfde geld. Feedback is altijd welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem wil ik gebruiken voor hedendaagse gebruik zoals internetten, films kijken en huiswerk doen. Het systeem moet ook vooral geschikt zijn voor games zoals call of duty en battlefield op high of ultra te spelen. Maar weet niet of dat lukt met mijn huidige videokaart, anders neem ik genoegen met medium. Ook zou het leuk zijn om gameplays te recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 450 euro gaan kosten + de componenten die ik al heb
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik het volgende al:
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,- | € 52,- |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 224,95 | € 224,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
Muis, muis en boxen heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk het volgende nodig te hebben, over de kast zit ik nog te twijfelen en ik weet niet of deze ssd het waard is ten opzichte van de Crucial BX200 240GB. in de toekomst wil ik nog een beteren videokaart kopen (wanneer de nieuwe uitkomen) omdat ik namelijk een 1440p scherm wil aanschaffen. Maar nu voldoet mijn 1080p scherm.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 94,- | € 94,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 51,48 | € 51,48 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,42 | € 86,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 425,80 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil dat het een kast is met window waarbij je de componenten ziet zitten. Dus wil het liefst wel mooie componenten in het budget. verder mag het geluid maken, maar niet zoveel dat ik er last van krijg.
Ga je overklokken?
overklokken zit er niet in vanwegen de proccesor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vragen is of deze build goed is. Of de componenten goed samen kunnen werken (denk zelf van wel). Of ik nog dingen kan veranderen zoals betere componenten voor hetzelfde geld. Feedback is altijd welkom.