Ik ben nu bijna 2 dagen aan het stoeien met een HP Elite X2 1012 G1.
Hier moet een SCCM TaskSequence voor gemaakt worden. Ik gebruik de TS voor windows 8.1 die ik ook voor andere CI's gebruik (HP Elite X2 1011 G1, HP 650 G1 en G2 en nog wat configuraties).
Ik heb een driverpack gemaakt. En boot vanuit PXE met een USB dongle van HP.
Bootimage heeft juiste drivers. En ik kan PXE-en en de TS starten.
Hij loopt de gehele TS succesvol af. En aan gedurende de TS heb ik gewoon een IP adres en netwerkverkeer.
Aan het eind van de TS, heb ik alle benodigde software pakketten (Office 365, VDX, Citrix etc) er opstaan.
En geen uitroeptekens in apparaatbeheer. Maar......! hij is niet lid van het domein.
Andere CI's, met dezelfde TS worden wel lid van het domain.
In de logfiles zie ik: [DJOIN.EXE] Unattended Join: NetJoinDomain failed error code is [1355]
[DJOIN.EXE] Unattended Join: Unable to join; gdwError = 0x54b
en
[DJOIN.EXE] Unattended Join: Calling DsGetDcName for Test.local.
[DJOIN.EXE] Unattended Join: DsGetDcName failed: 0x54b, last error is 0x0, will retry in 10 seconds.
Hij kan dus het Domein niet vinden. Maar ik kan tijdens de TS wel de DC's pingen.
En hij kan de rest van de pakketten van de DP's af halen.
Normaal als ik geen domainjoin heb, heb ik nog een issue met een NIC driver.
Maar die werkt. Ik kan ook naderhand met de hand de laptop aan het domein hangen.
Ik zie verder geen foutmeldingen.
Zijn er nog zaken die ik over het hoofd zie. En waar ik nog na kan kijken om verder te troubleshooten?
Hier moet een SCCM TaskSequence voor gemaakt worden. Ik gebruik de TS voor windows 8.1 die ik ook voor andere CI's gebruik (HP Elite X2 1011 G1, HP 650 G1 en G2 en nog wat configuraties).
Ik heb een driverpack gemaakt. En boot vanuit PXE met een USB dongle van HP.
Bootimage heeft juiste drivers. En ik kan PXE-en en de TS starten.
Hij loopt de gehele TS succesvol af. En aan gedurende de TS heb ik gewoon een IP adres en netwerkverkeer.
Aan het eind van de TS, heb ik alle benodigde software pakketten (Office 365, VDX, Citrix etc) er opstaan.
En geen uitroeptekens in apparaatbeheer. Maar......! hij is niet lid van het domein.
Andere CI's, met dezelfde TS worden wel lid van het domain.
In de logfiles zie ik: [DJOIN.EXE] Unattended Join: NetJoinDomain failed error code is [1355]
[DJOIN.EXE] Unattended Join: Unable to join; gdwError = 0x54b
en
[DJOIN.EXE] Unattended Join: Calling DsGetDcName for Test.local.
[DJOIN.EXE] Unattended Join: DsGetDcName failed: 0x54b, last error is 0x0, will retry in 10 seconds.
Hij kan dus het Domein niet vinden. Maar ik kan tijdens de TS wel de DC's pingen.
En hij kan de rest van de pakketten van de DP's af halen.
Normaal als ik geen domainjoin heb, heb ik nog een issue met een NIC driver.
Maar die werkt. Ik kan ook naderhand met de hand de laptop aan het domein hangen.
Ik zie verder geen foutmeldingen.
Zijn er nog zaken die ik over het hoofd zie. En waar ik nog na kan kijken om verder te troubleshooten?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.